|
|
|
|---|---|
|
Någon som råkat ut för nåt liknande? Har bytt bränslepump o ström kommer fram så då e d väl inget fel på relät heller? Den bara dog... Har kollat alla kontakter.. Förslag snälla..? | |
Svärd |
Hör du att pumpen går när det kommer ström också?? Antar att du gör det, men man vet aldrig... Det ska väl surra från pumpen när man vrider nyckeln till läge två har jag för mig. Sen ser jag att det är ditt första inlägg. Välkommen! Om du kikar längst upp på sidan, under annonsen ser du att man kan söka inlägg!! Testa det, det brukar finnas det man söker där. //Martin |
|
Tackar.. Nej den låter inget från läge 2 men ska den verkligen dra igång då? Efter vad jag läst mig till här så startar pumpen när man startar bilen o jag har kollat så den drar allt fram bensin... Skumt.. Nåt annat förslag ? |
|
|
Pumpen ska starta när du slår på tändningen (har ialal fall gjort det på alal mina E30).. /Jimmy Länk |
|
Svärd |
Jo, pumpen på min 320 startade när jag slåg på tändingen. Hörs ganska tydligt om du har dörren öppen och du inte står mitt på motorvägen... :P Drar den fram soppa så funkar ju pumpen iallafall, men då ska den ju surra på tändningen också... skumt... //Martin |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.