|
|
|
|---|---|
| gärna så många som möjligt....vill se mig för | |
Bmw ludde |
BBS challenge motorsport 19" sitter inte helt fel |
|
mille miglia evo 19", lite vanlig numera bara Breyton Magic 19" (har bara 18" på min) underbart BBS Challenge 19" e fina me M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
BBS Challange 19" såklart. Öhhh nu var jag nog partisk... Men det ser jävligt bra ut iaf.. Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Breyton magic 19´helt klart. Mvh/Soki Länk |
|
|
BBS LeMans 18" (snuskigt dyra) /Wille |
|
| Ac tycker jag. | |
| Jag kör med Nya m3 fälgarna 18" tycker de passar skit fint. | |
|
BBS, Breyton, Harge. 18" räcker mer än väl på en E36, 19" ser vulgo ut tycker jag. Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
Agge |
Tycker faktiskt att mina är en av de snyggaste fälgarna till e36 :) BBS RS2 heter dem. MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Ace monaco 18" tycker jag sitte fint. jävla kåt på att fixa såna fälgar på min faktiskt =) mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| BMWs egna. jag gillar Radian 15 spoke, och M3 fälgan | |
| menar radiaL 15 spoke. gärna briljant finish | |
|
m3 GT/cab fälgarna är helt okej. letar efter sånna själv.. |
|
|
Agges fälgar är jäkligt snygga ...men man kan ha en tum större Mitt liv: Länk |
|
| BBS RKII, tycker jag är fina, men jag är väl partisk då jag har sådana själv... | |
|
Tycker inte man ska slänga på större än 18" på E36.... sen blir det "för" stort på någe sätt.... BBS RS2 är ju nice... Oz Mito CR Racing 7 Finns en hel del snyggt till E36.... föredrar ju dock fälgar med kant. Enda undantaget är ju BBS fälgarna... Mycket fet kant och helst 17".... Det SKA vara Tyskstuk... =) ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
| ja det ska väll hellst va fälg me kant....nu har jag SMC TYP O finns att titta på ndf | |
|
helt opartiskt måste jag säga dessa.... Länk tillsalu förövrigt :-) /kalle |
|
| jag tycker M3 fälgarna är snyggast | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.