|
|
|
|---|---|
|
Håller på och velar rom jag skall ha en 3 eller 5 serie Touring. Snubblade ivf. över den här : Länk Vad tror Ni om den ? Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 | |
|
Verkar fräsch. Hört bra om handlaren. Läckert och fint skinn. Priset vore OK om det inte vore för den trasiga kliman, kan kosta många sköna slantar att åtgärda. Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
Scheckheft |
Hej, 60 000:- för en 96:a är ett bra pris. Låt kolla upp kliman. Snygg kombination svart bil - ljus skinninredning. Ska du ha tre BMW nu? Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Kan man ha för många :O ;) Tyvärr så vart jag tvungen att sälja min E32. Den nya (lyckliga) ägaren kommer och hämtar den i morgon lördag. Behöver därför en bil till frun i huset, helst en kombi E34/E36-95/96. Och den här verkar ju att vara ganska ok. pris/utrustningsmässigt. Kliman är jag inte så orolig för. För under 5000:- borde man kunna få fart på den (har lite känningar i kylbranschen). Har även hittat en intressant 323-96 på en firma i Helsingborg samt en 320-T i Umeå. Allt talar nog för att det blir en E36. Känns mer rätt att köpa en E36:a isf. en E34, lite mer up to date för nästan samma peng. Vad tror du fö. om den här ? Länk Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
Scheckheft |
Hej, bättre med en E 36:a till frun. Min sambo tyckte att mina E34:or och E38:or var/är alldeles för stora för henne att köra. 18t mil och välservad ska inte innebära något problem. Lycka till Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.