AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
313

525-T 96:a

PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Håller på och velar rom jag skall ha en 3 eller 5 serie Touring. Snubblade ivf. över den här : Länk Vad tror Ni om den ?

Mvh. Patric

Min E32/38:a
Länk
BMWCS #4598
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Verkar fräsch.
Hört bra om handlaren.
Läckert och fint skinn.
Priset vore OK om det inte vore för den trasiga kliman, kan kosta många sköna slantar att åtgärda.

Mvh,
Kalle

====
Min 320iK: Länk
Scheckheft
Hej, 60 000:- för en 96:a är ett bra pris. Låt kolla upp kliman. Snygg kombination svart bil - ljus skinninredning.
Ska du ha tre BMW nu?

Mvh
Scheckheft
______
Länk
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Kan man ha för många :O ;) Tyvärr så vart jag tvungen att sälja min E32. Den nya (lyckliga) ägaren kommer och hämtar den i morgon lördag. Behöver därför en bil till frun i huset, helst en kombi E34/E36-95/96. Och den här verkar ju att vara ganska ok. pris/utrustningsmässigt. Kliman är jag inte så orolig för. För under 5000:- borde man kunna få fart på den (har lite känningar i kylbranschen). Har även hittat en intressant 323-96 på en firma i Helsingborg samt en 320-T i Umeå. Allt talar nog för att det blir en E36. Känns mer rätt att köpa en E36:a isf. en E34, lite mer up to date för nästan samma peng. Vad tror du fö. om den här ? Länk

Mvh. Patric

Min E32/38:a
Länk
BMWCS #4598
Scheckheft
Hej, bättre med en E 36:a till frun. Min sambo tyckte att mina E34:or och E38:or var/är alldeles för stora för henne att köra. 18t mil och välservad ska inte innebära något problem.
Lycka till

Mvh
Scheckheft
______
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.