|
|
|
|---|---|
| Tjenare! Jag har just köpt min 316 Compact, en lite stylad (nedlackad silvermetallic BMW originallack, Avgassystem, röda bromsok) men ändå ganska ren till useendet. Så vill jag behålla den till det yttre. Dock känns inredningen lite trist. Jag skulle väl kunna tänka mig mittkonsolen, alltså den som omger växelspaken och kanske dörröppnarhandtagen, i Aluminium... Vet Ni om det finns att köpa? I så fall Var och var vänder jag mig för montering? MVH Kjelle p23 | |
| En till fråga: Hur tar man bort modellbeteckningen, alltså "316i" siffrorna på bakluckan? Vill inte få repor... :-) | |
| Emblemet tar du bort med hjälp av en varmluftpistol och något att ta emblemet med...det blir varmt! Spruta försiktigt så släpper klistret. Ta lite Tröd efteråt så försvinner ev klister. | |
|
När jag tog bort mitt 325 emblem så använde jag mig av en hårfön, kan vara riskabelt ifall det blir för varm!! När man mjukat upp emblemet så kör man in en smörkniv av trä bakom och bänder försiktigt, se till att det lossnar smärtfritt eventuellt värm mer. Klistret som blir kvar går att gnugga bort med fingrarna sedan är det bara att vaxa. Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Angående panelen kolla på www.nfs.nu Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.