|
|
|
|---|---|
|
Jag hittade denna hos påarp som annars brukar ligga i överkant på prisbilden. Är de någon som tittat på denna bilen? Länk Tänkte åka o titta på den till helgen bara av ren nyfikenhet. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 | |
|
Gått ganska långt, men ser fräsch ut och verkar ärlig. Om skenet inte bedrar kan det vara ett bra köp! Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
|
Om man fluktar på bytbil så är priset ett av dom bättre. Att köpa en sån bil utan motorgaranti är som att begå ekonomiskt självmord. Normalt försäkrar bara bolagen "motorgaranti allså" upp till 10 k mil. Den ser hur som haver så fräsch ut att ja tänkte titta på den. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
wendtan: Kolla så att motorgarantin även gäller importbilar. Hos vissa bolag gäller den garantin bara om bilen är svensksåld. Mvh Rocky |
|
|
Finns de verkligen ingen som varit på påarp och sett denna bilen? den kanske är helt nyinkommen. Rocky: jo ja känner till det. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
köp!!!köp!!!köp!!! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Sånt klipp tycker jag inte att den är, tycker det finns ganska många M3-01 under 400'. 8300 mil är förhållandevis mycket för en M3 E46 och det minskar antalet spekulanter på detta exemplar. Verkar dock vara en fin och välutrustad bil så det är kanske inget dåligt köp, men något klipp gör man inte. wendtan: Bilen står nog inte på Påarps nu, det står att den kommer in vecka 34. -------------- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| På bilderna ser det ut som den saknar värmestolar fram, udda att plocka på så mycket utrustning men inte det. | |
|
Oskar: Det är inte så vanligt att en sydtysk behöver värmestolar. Oftast så är de inte utrustade enligt "svensk" standard, lyktspolning, värmestolar, kraftigare generator + lite till. Min M3:a är tysk, importerad men beställd från fabrik precis såsom den skulle vara köpt i Sverige. |
|
|
Påarparn brukar vara relativt ärlig om sina bilar så den är säkert värd att titta på...men du måste fråga om den varit krockad för att han ska berätta.....då brukar han kunna visa dokumentatin på ev skador också ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
Tjena.... Mina paranteser har köpt bil där två gånger. Först en 540 e34 den var det inga problem med nästa var en 528 e39 -96. Det kom fram när den var på verkstad att mätaren var skruvad ungefär 3000 mil. Så man vet aldrig med någon nu för tiden........... Ingen hör dig skrika efter 300 KM/H |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.