AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
412

bilen stulen

En snubbe som jobbar på samma jobb som jag snodde nycklarna ur min jackficka och stack med bilen. Han var full och ville hem så jag tror att han har dumpat bilen i närheten där han bor, dvs i Brunna-Kungsängen.
Snälla!!! Om ni ser en 525-90 delfingrå-påkostad
reg OUG 530 ring polisen eller mig på 070 439 01 33.
Jag vill bara hitta min bil.
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Hoppas du ser till att snubben får en het "uppvaktning"
innan han hamnar bakom lås o bom.

Hasso
Dom hittade bilen nyss...strippad på rubbet, där fick man!!!
Visa användare
1.114
Bonje
M3 E30 Turbo 473Hk/587Nm @1,5 Bar
318Is Turbo 615Hk/662Nm @1,6 bar
Hej!

Vilken jävla soppa till "arbetskamrat" du har.

Ge den jäveln på nöten nästa gång du får syn på kräket!

Synd att bilen blev slaktad också, inte roligt.

/Bonje
Har en full snubbe som bara vill hem lyckats strippa din bil på rubbet på ett dygn???!!!? :-(
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Är detta orsaken till att vi skadebefriade drabbas av premiehöjningar varje år. Att "fulla" personer ägnar sig åt bilslakt. Ibland är dom hårt arbetande.
Enligt vittnen har killen + 2 andra brytit loss det dom ville ha mitt på ljusa dan på en mack. Det säger ju en del om peronerna tycker jag. Säkerligen inte bara alkohol där inte...och killen ifråga håller sig undan...har inte kommit tillbaks till jobbet ännu.
Han har dessutom bara jobbat där i ett par veckor.
Ingen känner honom riktigt. Polisen har beslagtagit bilen så jag har inte sett den men dom säger att däck, lysen, bitar av motorn och en del av inredningen saknas. Dessutom så har dom försökt få det att se ut som om bilen e bruten på sedvanligt sett men dom glömde rattlåset och dörren/rutorna. Det fina e att det finns vittnen till nyckelstölden och slakten så nu är det polisens sak att fixa det här. Jag slipper min bil ett tag kan jag gissa. E så j**a trött på sånt här.
pr
94
pricken
525i 1991
Granitsilver
16"
Måste först beklaga. Skittrist när sådant händer. Själv blev jag berövad en cd-spelare ur en olåst bil i våras( ingenting i jämförelse med vad du råkat ut för), och man blir så förbannad. Fick aldrig reda på vem det var, men OM jag hade fått det....hehehehehehe.
Tror att jag i ditt fall hade offrat 5000:- till några "juggar" i arvode för att utföra en vandalisering av utvalda personer. Ja, det hade jag banne mig gjort, defenitivt!!
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Skönt att man inte bor i 08-området.
Där kan man inte sluta förvåna sig över någonting.

Hasso
Wi
222
Wille
330xd/t -02
Tråkigt att det finns dessa människor. För straff för dessa finns ej i detta land. Det är bara folk som vill leva inom lagens ramar som blir straffad i Sverige. Jag bor mitt i Sverige (geografiskt mitt i , ej i mälardalen)och i glesbygd. Vi får sådana människor utlokaliserade från storstan. Och i närheten var jag bor bodde ett gäng som skönt nog flyttat vidare , dessa var känd av polisen och stod för huvuddelen av inbrott och hemfridsbrott. Men en natt i häktet slutade bara med en ny stulen bil på morgonen för hemfärd. Bilkörning utan kort, försäkring och besiktad bil hur bra som helst. Men böter (vilka de inte betalar) och några månader på vilohem hjälper inte.

Dessa personer provade själa en av mina bilar på juldagsnatten , tur nog så är jag halvblind och de stack medans jag lullade till sovrummet för att hämta glasögonen. För om jag hunnit ut och tagit dom på bar gärning vet man aldrig vad som hänt , men jag vet det har någon av mina hundar ( inga kamphundar men brukar försvara sina hussar vid björn angrepp) har bitit någon av dessa eller något annat har hänt dessa personer. Vem har blivit straffad???
Jo jag för jag är intresserad av att leva inom ramarna och måste betala för mitt brott!!

PS
De lyckades inte själa en bil med nycklarna i!!

W
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.