|
|
|
|---|---|
|
nu har man varit helsjuk på cab ända sedan man var unge och hjälpte till att skruva på min brors Challlenger 70;a cab, hans senare Coronet 68;a cab och min fars Impala 65;a cab... så nu äntligen tog man och köpte sig en lagungrön 325;a med det mesta i utrustningsväg och det känns wünderfull=) lite frågor bara: *är cabbarna mindre och kortare inuti? hyfsat lite space för benen bak om jag jämförde med båda 320;isarna... *är det större värmepaket i dom? körde nercabbat igårkväll, tröck på värmen och undrade nästan om det brann i bilen när jag stannade=D tack på förhand=) | |
|
Jag saknar min cab.... Länk Det är smalare säte bak men om det är kortare vet jag inte. Värme paketet tror jag är store, det är/var rejält skillnad på värmen i tåringen jag har och caben. Mvh Abbe Länk |
|
|
ok.. jo att det är smalare har jag märkt oxå, men jag tyckte det såg så trångt ut om jag som sagt jämförde med de andra... |
|
|
Grattis får man väl säga.... ____ |
|
| grattis och lycka till :-)) | |
|
Det är en trevlig bil ;D Tro mig ! Länk |
|
|
Aha, där har vi 325iR;en ju! Tyckte att jag hade sett dig här på forumet! Classe nämde nämligen dig på väg till honom där jag köpte bilen=) Ska för övrigt köpa till 18"-hjulen som satt på och åka till Leathercare här i stan och fräscha upp inredningen så ska nog den fortsätta att vara lika trevlig i framtiden=) |
|
|
jaså ? hehe. Ja det står Ir i mina papper, Gör det de i dina också? Har du inga bilder på bilen? Om du har icq så kan du adda mig på 21329163 Mvh Christian Länk |
|
|
heh, nje tyvärr står nog det inte det=) inga bilder än på bilen, men de kommer=) ingen icq heller men dock MSN, adda mig gärna ifall du har det... |
|
|
Haha bilen e jue bara så najjse!! så PoppeB har osså hittat hit !! Linna |
|
|
Linna: tacktack jonny=) Poppe: vet fasen inte om det blir någe 18"-hjul, har inte bestämt mig än... Vill ju ha multimedia oxå=) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.