|
|
|
|---|---|
| jag skulle vilja ha bätre jud . jag vet inte vad jag ksa göra?? jag har en 330 som för tyst, jag skulle vilja byta bara sluttdämparen men jag vet inte vad jag ska ta?? vilket märke??.. är det nån som är bra på ljud?????? | |
|
Kelleners, Eisenmann, Remus, Ferrita, Supersprint för att nämna några. Sök i ämnet, det har skrivits i stort sett hur mycket som helst om sportavgassystem i detta forum. mvh /Wille |
|
| räker det med jag byter bara slytdämparen?? | |
|
Om du byter till exempelvis Eisenmann SuperSound så bör det räcka. Du kan ju alltid prova, och blir du inte nöjd kan du byta resten också. Sen är det ju svårt att veta vad just DU tycker är ett fint ljud... Alla tillverkare har sina för och nackdelar, gör som WilleW föreslog och pröva "Sök inlägg", så kanske du blir lite klokare i ämnet :) Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
| räker inte det bara med jag går till avgasteknik o de läger en slutdämpare för 230kr?? låter det inte likadant??? | |
| jag menade2300kr.................sory... | |
|
Är det Uppsala avgasteknik du menar? De har jag tyvärr ingen erfarenhet av. 2300:- för bakre dämpare låter rätt billigt om det är bra kvalitet. Ferrita bygger ju annars systemen lite som du vill ha dem, ljud och utseende. Bara åka en tur till Köping... /Wille |
|
| jag har ringt o frågat,, de byger bara efter kat | |
|
Det räker efter katten... jag tyckte ferrita var dyra i början... men dom är väldigt prisvärde nu tycker jag.... monterat och klart efter katt så är det inte många som kan slå dom. ______________________________ |
|
ant |
Avgasteknik i Uppsala har ungefär samma priser som Ferrita. Båda dessa bygger även egna ljuddämpare, vilkt gör att dom kan få till ljudet du önskar relativt enkelt. En fördel, som jag ser det, med Ferrita är att dom lämnar livstids garanti på sina system, så länge du äger bilen. Hurvida Avgasteknik har denna garanti vet jag ej. ====== Min bil:Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.