|
|
|
|---|---|
|
Hur ska jag göra för att få reda på vad jag har för orginalmonterad utrustning i min 730-90. Jag har ingen orginal instruktionsbok, där brukar ju annars såt vad det är för grejer i den Med vänliga hälsningar Patrik A | |
Scheckheft |
Hej På 7er.com finns info om detta. Dock på tyska Länk Under passagerarstolen kan det finnas ett papper med utrustningslista. Dock inte särskilt troligt på en så pass gammal bil. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Du kan också mot 200:- plocka ut en sk. utrustningslista från BMW. Om du inte vill veta om bilen är mätarmaniulerad ;)så är det kanke inte så smart att göra det, eftersom upp till tre stycken registrerade mätarställningar vid olika datum oftast följer med (utförda garantiservicar). Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Tack för snabba svar men jag undrar angående utrustningslistan, funkar det även om bilen e imorterad?? Med vänliga hälsningar Patrik A |
|
|
Ja det funkar även för efterimporterade "obs listan ä gratis i Tyskland" du kan ha lista under baksätet där fanns den på min E32a. Mvh Stephan |
|
Svärd |
Jag hittadew en liten ihopvikt lapp under baksätet på min importerade -93a. Där på står alla utrustningskoder plus lite annat som jag inte har en aning om va det betyder. Börja med att leta där, det är gratis!! //Martin |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.