|
|
|
|---|---|
|
jag undrar vilket företag man ska vända sig till i Göteborg som kan lägga solfilm på min bil??? Är det någon som har bre erfarenheter av något företag??? ____ | |
| Jag vet en firma som lägger solfilm, visserligen håller han mest till i borås, men är ofta i gbg oxå, rekomenderas varmt, ring 0705-257461 om du är intresserad... | |
|
Okey... vad lägger han för film??? alltså... lägger han Sun Gard film eller??? ____ |
|
| Vet ej, ring och hör med honom, mina bilar har blivit otroligt bra... | |
|
Okey... ska gör det... ______________________________ |
|
|
Väcker tråden, finns det nya/aktuella rekomendationer i Gbg med omnejd för att lägga solfilm? /Christian Länk |
|
| Det gör det... men nu kommer jag inte på vad firman heter... men prata med Street Performance... dom vet! | |
|
Performance Center i Kungsbacka är riktigt bra. Tel: 0300-73730 Mvh Viktor www.schmiedmann.se |
|
|
Och tack, ska ringa dem. Kommer in till er också för att kolla på grejer när jag hämtat bilen. /Christian Länk |
|
|
Oj. Trevligt att denna tråden dök upp. Skall ju lägga film på min bil snart å bor mellan Borås-Göteborg. Finns det fler bra förslag i runt gbg där dom gör ett bra jobb till bra pris?? MVH// Johan Halling |
|
| ingen med problem att fylla sin fritid som vill göra det kvällstid? | |
|
chrisod: Killen som driver performance center har inte mycket att göra och brukar ta en del jobb på kvällarna =) Testa detta nr ist: 0706-851866 Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
är det nån som vet privat eller företag som gör detta i jönköpingstrakten? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Eller Kristianstadstrakten? Vorsprung durch freude am fahren |
|
dwalle |
Hej jag har varit på ett ställe i Mölndal som heter Göteborgs Solfilmsmontage. Fick tid samma dag och åkte över till dom. Jag väntade medans dom monterade tog ca 1-1,15 timma för hela bilen. Riktigt bra. Priset blev 2700kr med moms och garanti. Prova med dom. www.solfilmsmontage.se / 031-456062 |
|
Hej! Kolla med killen på Antec i Sisjön. Gjorde min bil förra året och kollegan vart där förra månaden. Vart mkt nöjd både med jobb och bemötande! Fick lånebil under tiden jobbet utfördes... mvh |
|
|
jag kan rekommendera toptint ,monterar ner dörrsidorna för ett perfekt resultat! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.