AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
504

E36 Touring, lämplig för hundägare?

La
469
Larsa10
518i -81 E12
Hej!
Som ni ser i rubriken. Någon som har erfarenheter? Är den för liten? Skall tillläggas att hunden blir ungefär lika stor som en Dobberman(är blandras).

Tacksam för svar.

mvh
Larsa

Kr
244
Kråkan
330D M-sport Touring-05
525 TDS-94
520 Touring-96
Tjenare.......

Nja tror de ska nå gå bra, har själv en ganska stor schäfer hanne å den rymms ganska bra, men sen att 3-serien är lite i sig kan man ju inte komma i från....
Men de är en grymmt mysig kombi bil, Tycker ja i alla fall.....

Kråkan
Funkar säkert men vad gör du av övrig packning?
Satsa på en femma och köp en halvbur till jycken, jag hade det till min schäferhanne på 50 kg och han stortrivdes.

Touringklubben: Länk
Min sida: Länk
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Om E36 är ett måste kan du ju alltid köpa en skidbox och ha packningen i (bilen drar dock lite extra bensin när den är monterad). Ett annat tips är att lägga hundskrället i skidboxen så slipper du hundlukt och medföljande värdeminskning på din fina bil... ;)

roadZter
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
vissa hundar tycker inte om och sitta in en bur. pappa hade Hundgrindar i bak sin kombi men det fick han ta och plocka bort eftersom en våra två hundar vägrade åka när det var rikigt instängt. Eller så vara hon bara smart för och slippa åka bil vad vet jag. så skulle jag skaffa mig en hund bil så skulle jag saffa mig en med gott om plats.

Mvh Teres
La
469
Larsa10
518i -81 E12
Jag har självklart funderat på 5-serie touring men faktum är ju att det skiljer sig ganska mycket i pris. Därför funderar jag på 323 alt 328 touring.

Kråkan
Hur gör du med packning när du har jycken där bak?

mvh
Larsa
Kr
244
Kråkan
330D M-sport Touring-05
525 TDS-94
520 Touring-96
Ja de beror ju på hur mycke packning man har men oftast rymms de nån väska med hunden där bak, annars får man använda baksätet....... de brukar oftast gå bra eftersom vi bara är två i familjen än så länge......

Men faktum är att ja stortrivs med min 328, Var å kollade för nån da sen på fem serie, å fetrsom ja inte vill ha nå mindre å köra med eller mindre utrustning å framför allt inte nån äldre bil, så håller ja med dig de blir en viss pris skillnad... Så ja håller mig till 328:an ett tag till

Mvh Håkan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.