|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Haha! Samma som vi gör här i Borås det. Fast kvinnor i E39 värkar icke va så interesserade av min bmw. konstigt ;) |
|
-BeeMWe- |
Hehe det är sanningens ord, antagligen bryr dig sig inte om vad för bilar det kör, vadå det e juh bara mannens kombi :P |
|
Mesigaste jag hört ____________________ Don't fuck with another man's automobile. |
|
|
När jag var liten i början/mitten på 80-talet så hälsade BMW-ägare alltid på varandra i trakterna här, så påfundet är väl i sig inget nytt. Men det är kanske så att man måste vara riktig entusiast för att man skall tänka tanken på att hälsa.. ;-) Mvh Patrik ___ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
|
Där jag kommer ifrån hälsar man nästan på alla bilar man möter, kan bero på att alla känner alla i den lilla hålan ;P "You get further with a kind word and a gun, than with a kind word alone" |
|
|
Jag jobbar i Sthlm, och skulle jag hälsa på *alla* BMW-Ägare så skulle jag inte ha tid att göra ngt annat i trafiken! ;-) Men de e klart att man slänger ett extra öga på bimmern ifråga. Alla andra bilar passerar ju obemärkt förbi. |
|
whywhy99 |
Highspeed_M5: Möter jag dig här i K-d lovar jag att hälsa, åker en svart E-46 Touring helt original, än så länge :) |
|
Visssa bmw ägare har nog inte tid att hälsa me tanke på att vissa inte ens hinner titta på vägen och trafiken runt om. Iaf i sthlm. Ny bild 3okt- Länk |
|
|
Hamnade bredvid en identisk bil (förutom fälgarna) i rödljusen, så jag nickade med ett uppmuntrande leende...men det missuppfattades ju såklart. Fick tillbaka en uppkäftig min och en varvande motor, visade sig att han hade en 3.0:a = En skalp rikare! :-) ___ BMW CS #5221 |
|
| Vi får göra så att vi alla entusiaster bygger upp ett eget litet BMWsamhälle, med allt vad det innebär, och flyttar dit så kan vi hejja titt som tätt hela dagarna :D | |
|
Det är en mycket bra idé att hälsa på varandra. Stärker gemenskap och sammanhållning som alla förstår! Jag hälsar i Halland :) "Big Mighty Wision" |
|
|
Tips till er som bor i sthlm: Köp en gummihand från lokala skämtaffärn, sugproppa fast den på instrumentbrädan, och vips så kan ni hälska på alla ni vill (och inte vill), samtidigt som ni har händerna på ratten =D // Björn Eriksson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.