|
|
|
|---|---|
Fredrik Wennerholm |
Hej! Tänkte köpa M3 frontspoiler och sidokjolar till min E36 coupé. Är det svårt att montera själv? Några fällor man bör tänka på? Tacksam för hjälp! Mvh Fredrik Fredrik |
|
Får man fråga vart du skall beställa från? :) Tänker på det samma. En M3 frontspoiler. Sidokjolar har jag redan. Värkar som stylingkompaniet har rätt bra M3-front |
|
M-FREAK |
Tja det är nästan löjligt enkelt att montera själv! Men jag skulle nog försöka hitta en begagnad front och inte nått glasfibersmäck som spricker vid minsta stenskott! mvh |
Fredrik Wennerholm |
Hej! Det är en begagnad jag ska ha. Inga specialverktyg som behövs? Mvh Fredrik Fredrik |
| Inga specialverktyg. Sitter original med 4 muttrar under svarta listen fram på spoilern samt med 3 skruv på varje sida fästade i hjulhuset. | |
Fredrik Wennerholm |
Tack! Letar efter en när jag sålt mina gamla fälgar! Mvh Fredrik Fredrik |
| Hur fäster man kjolarna? | |
Fredrik Wennerholm |
Hej! Jag tror att kjolen sitter med 2 skruvar som sitter under en liten rund platta. Sen sitter det ngn form av skruv proppnit i varje ändå, 2 st tror jag. Kan det stämma? Mvh Fredrik |
|
Hej. Jag har just demonterat mitt M3 paket inför omlack och kan meddela att ovanstående är lite galet. Under de runda plattorna hittar ni endast urtag för domkraften. I ändarna sitter kjolarna med plastclips som ser ungefär ut som popnit. längs med överkanten samt under på kjolen sitter den fast med plastclips hela vägen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.