AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
675

Brutal M3

HeartAttack
Är den här M3´an bara för mycket eller precis lagom? Jag skulle inte tacka nej iaf. :P

Länk
pust...
Alla har vi olika smak och tur är väl det!
Själv tycker jag att den platsar här på BMWPowers galleri "Varför måste dom".

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
uch! Tror tom den finns i varför måste dom? Annars platsar den garanterat :)
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Mycket gjort på en kan man säga. Ser fet ut i alla fall. Breddningen var extrem. Ingen dålig bil.

//Schnitzer
Det där är väl GTR kjolarna samma som banbilarna eller?
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Grym bil...
Synd bara på vingen...

//Cosmos
Söker 520 E28 eller 323 E30!!!
sp
45
speeeeep
BMW e-36
Den ROCKADE inte, jag håller med föregående, den borde passa in under kategorin, VARFÖR MÅSTE DOM, jag läste för ett tag sedan, vad är en pizzaracer, här har ni svaret!?!?!?

sp
45
speeeeep
BMW e-36
Den finns med under kategorin "VARFÖR MÅSTE DOM" och "KÖPA VINGAR FÖR PENGARNA" där passar den ju in som handen in handsken, men någon annan stans, nja, det vet i tusan.....

jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Den hade iaf snygga fälgar. :)

Varför kallas det pizzaracer egentligen?
Vet inte men jag kan lungt konstatera att grabbarna som jobbar på den min lokala pizzeria, gillar både min M5 och min M3, framförallt den senare. De gillar bilarna så pass mkt att om man kommer hem (jag bor i Stockholms innerstad) sent och inte hittar ngn P-plats så kan man alltid fråga dem om de kan flytta sin bil.
Hittills har det funkat bra och jag är mkt tacksam för att de har så bra bilsmak. Deras pizzor är goda åsså. :)

Jorå, instämmer med de flesta.
Ändå tristare blir det när man tittar på vad de byggt den på för bil, M3 GT, 350 ex. tillverkade. Samlarbilar ska man inte vanställa på det där viset, köp en 318 coupé isåfall och släng på alla kjol / spoiler paket med extra allt. Ok att byta bakglas, ögonlock sänka och byta fälgar på dessa bilar, men inte mer.

//Wille
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Willw W.
Jag har en kompis som har en 730iA -95 till salu.
Maila mig om du är sugen.
//Marin
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Den ser ju iallafall bättre ut än de hemska Zeemax bilarna. Smaklösare breddning får man leta efter. Tror tom att dom har Testarossagälar.

Mr C
HeartAttack
Ojdå, missade att den redan fanns i galleriet. Upprepningar är inte kul. Tummen ner fick den oxå av dom flesta. Men den borde åtminstone provocera fram lite fler rejs en "snittbilen", vilket inte kan vara helt fel :) Dock är den ett får i ulvkläder och det kan bli mycket pinsamt om man blir ifrånåkt.
Ca
304
Carsten
BMW E36 325i Coupé -92
fullständig M-optik
Här är en bättre bild!

Länk

Personligen tycker jag med att det ser för jäkligt ut. Den lär säkert inte gå fortare heller. Undrar hur många av de tillverkade 350 som återfinns i originalskick fortfarande?

Okej man vill skilja sig ur mängden men man behöver inte se ut att komma rakt från inspelningen av "Roger Rabbit 2" för det! =)

Mvh
Carsten
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.