AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
538

då var det min tur!

Pe
159
Pechy
325 iM -89
hade inbrott i bilen inatt.dom bröt upp förardörren och tändningslåset, kåperna som sitter runt styrstången.men bilen fick dom inte med sig iaf.men stereon tog dom jävlarna fast bättre d än bilen. så nu väntar jag spännt på vad försäkringsbolaget säger,

hoppas dom jävlarna blir tagna snart.
(borde vara dödsstraff på bilinbrott.)

Pechy Racing
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Beklagar sorgen. Samma hände mig förra året.
Instämmer i att det borde vara dödsstraff på bilinbrott. Faktiskt!
Själv skulle jag aldrig göra ett inbrott o de som gör bilinbrott kan fara åt h-vete.

Apo
hände mig förra veckan osså, resultat sönderskuren sufflet, inredningen förstört, stereo etc etc.. jobbigt jobbigt..
sp
41
spiidi
318i -88
idioter! jag köpte min bil efter att det hade varit inbrott.

tyvärr har dom repat lacken på bakluckan osså! skitstörigt
X-
348
X-Max
1M Coupe -12 VO
430Hk 650Nm
==========
120D Coupe -11
X1 20d xdrive -17
Att dom aldrig kan ge fan i andras grejjer!!!
fick själv min BMW repad på tak, huv & högra dörren för 2veckor sedan, så nu fick man betala massa pengar för att lacka om den..*suck*

Mvh//
Jonas
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Jag fattar inte ens varför dom ska förska sno bilarna när dom inte ens klara av det. Dom bara förstör ju mer en dom klara av. Råkade själv ut för inbrotts försök för ett tag sen. som tur var kom dom aldrig in i bilen bara brött sönder låset och lämade en störande buckla runt låset med spruken lack.

Mvh Teres
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Beklagar sorgen !
Hade samma problem i våras .
Här ska ni få höra en sjuk historia .

Det är så att jag jobbar natt så jag låg och sov när min bror (som bor tillfälligt hos mig) väckte mig vid 11:00 på förmidagen
och frågade om någon skulle "mecka" med min bil .

NEJ sa jag och gick ut på balkongen och kollade mot parkeringen
döm om min förvåning när jag ser att det står en påtänd pundare och tokrensar i min bil det ligger delar över halva parkeringen .

Eftersom att jag ser att det är en knarkare så ringer jag Polisen istället för att gå ut och hoppa in bröstkorgen på den saten för då hade jag nog stått där och hoppat en idag .

Så Polisen kom och plockade in honom .

Efter förhör med personen så ringer dom mig och säger att han försvarade sig med att han skulle sno larmet i bilen (som inte finns nått och förmodligen skulle larmat när han krossade bakrutan för att komma in) .

Summa summarum eftersom bilen va och är avställd och oförsäkrad så skulle jag begära skadestånd av gärningsmannen.

Men sa Polisen räkna inte med nått för pundaren har inte en krona.

Ps jag vet hans namn och hur han ser ut
Visa användare
67
Eca
M3 98 hybrid Kompressor+NOS
Fy fan vilka as! Lider verkligen med dig!!
Jag skall inte säga vad jag hade gjort om jag hade kommit på någon med att göra sådant jävelskap! Jag har själv haft två påhälsningar i min bil men det är några år sen sist peppar peppar... Och jag kan ju säga så här efter åt så är jag nästan tacksam att jag inte vet vem det är som gjorde det för då vete fan om jag skulle vara en fri man idagsläget...
Hoppas det löser sig för dig i alla fal!
Mvh Ace Eca Cea

_____
**Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!**
Pe
159
Pechy
325 iM -89
får äntligen bilen idag..kalaset kostar mig bara 900:-
så nu blir det kinnekulle på lördag.

Pechy Racing
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.