|
|
|
|---|---|
|
Måste tyvärr sälja den och skaffa touring nu! Den är svensksåld och har ägts av en äldre herre innan mig! alltså bara 2 ägare.den är hellasröd och aldrig vinterkörd.gått 15000 mil nu med full service bok! Svart skinn färddator larm airbag nästan nya Michelin Pilot Sport vita blinkers mm Har börjat annonsera den nu med ganska svalt intresse! vad bör man begära för den? Mvh Andreas | |
|
Med tanke på de få antal ägarna, den fulltecknade serviceboken och det efterfrågade skinnet tycker jag du borde få 125-135' för bilen. Det som drar ner är den relativt höga milställningen samt att Limo-karossen inte är riktigt lika poppis som Coupén. Jag förutsätter att du har klimatanläggning även om du inte skriver ut det. Jens |
|
|
jag pratar alltså pris efter prut, vad det står i annonsen är en annan sak. Jens |
|
|
jodå det är klima i den också ,missa visst det Såg att du hade skaffat en ungefär likadan fast coupe! Får gratulera. Får man fråga vad du fick ge för den? |
|
|
Tror som MrMarsupilami. Prova att sätta ett pris på 135' med prutmån. /Wille |
|
|
Jag har mailat dig, bmwandy! Jens |
|
|
tack! Du har svar nu. Andreas |
|
|
Vad tycker ni om bytet mot en 523 it 97:a som gått 9100 mil och e svensksåld.inge vidare utrustning dock.Jag tror han vill att jag ska lägga till x antal tusen men jag vet inte? /Andy |
|
|
Känns som ett ganska jämnt byte, tycker jag. Särskilt om den är dåligt utrustad. Jag skulle säga att du ska lägga max 5-10 000. Jens |
|
|
Ja pratade med Bmw i solna, han tyckte också det var ett jämt byte.Det jag saknar mest är nog skinn och steptronic annars verkar den schysst. Vi får se vad han säger..... /Andreas |
|
|
Jaha då börjar man bli desperat då,känns som man skänker bort pärlan!!Om ni känner nån som vill göra ett kap så tipsa dom om min bil,så jag inte behöver byta in och låta nån bilhandlare tjäna på den! Mvh Bmwandy |
|
Aldric |
Jag skulle tagit den i ett nafs om jag haft kosing just, men nu har jag ju förstås inte det. Ville ändå inflika att den var ruggigt fin, och 4-dörrars E36 M3 Limo är bland det läckraste man kan ha. Familjebil, räcer, sleeper. autobahnlok, allt i ett. Vill ha! Lycka till med försäljningen :) |
|
Verkar ju inte gå att sälja M3:an nu,Knäpptyst på telefon! Tycker att priset verkar rimligt men det verkar inte finnas spekulanter på M3:or just nu! Nån annan som har samma problem? bara en massa bytesobjekt som inte varit intressant! Får väl ställa undan den och försöka i vår igen verkar det som! Men man skulle ju behöva ha loss pengarna förståss... //bmwandy |
|
|
Tyvärr känner jag igen det där från tidigare i somras då jag gjorde mig av med min M3'a. Massa konstiga bytesobjekt, det finns lite för många till salu för att det ska vara enkelt att sälja dem. Jag har hört ordentligt låga slutpriser på M3 93-94'or som gått under sommaren, bilar som varit i bra skick. Lycka till! /Wille |
|
|
Man får väl hoppas att det dyker upp nåt vettigt bytesobjekt nån gång.Annars verkar det mest vara folk som är ute efter det billigaste som finns och skiter i skicket på på bilen.Men det måste ju finnas folk som är seriöst intresserade av fina M3:or som man va själv när man skulle skaffa sin tex .. /bmwandy |
|
| Försäkringspremierna drar ner intresset för bilen tror jag. | |
|
Men jag tycker inte att det är så blodigt dyrt att äga en M3:a,jag betalar lite över tusingen per/månad och det är ju inte så dyrt med tanke vad man får ut i körglädje : ) |
|
changco |
Förstår inte det kalla intresset alla har väl nästan m3 som en liten drömbil ialf dom som åker i sina 325or. behåll bilen över vintern så köper jag den, när ekonomin har kommit tillbaka.. |
|
Hur ska man värdera en M3 cab -95 importerad från italien?? 10500 mil,italiensk servicebok mm /bmwandy |
|
|
Har fått ett bytesförslag,därför jag undrar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.