|
|
|
|---|---|
|
Då vi har börjat diskutera en ev utökning av familjen undrar jag lite om det går och om det isf går bra att ha en barnstol i en E36 Coupe ? Är nämligen inte alls sugen på att behöva sälja bort pärlan redan nästa sommar. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe | |
|
Det är fullt möjligt med barnstol i e36 coupe. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Möjligt är en sak. Men är det krångligt utav bara helvete ? Och får en barnvagn plats i bagaget ? "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
| Inget problem, inne på tredje säsongen nu.. | |
|
Cruzze: Barnstolen är inte krånglig. Om du ska få ner en barnvagn i bagagen brukar man få plocka av hjulen. Men de går de med. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
| Inga problem, funderar på att avla fram en till!... | |
|
Jag har haft en bakåtvänd barnstol i en e36 325 coupé i framsätet och en framåtvänd barnstol i en e36 M3 coupé utan problem, problemet är som sagt att få med sig någonting mer än en väldigt isärplockad barnvagn. /Wille |
|
|
Har tvillingar och fru i en E30 325iX... det går... Har dock en minibuss också. --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
cane |
Inga problem, jag får plats med barnstol och en mindre BRIO barnvagn i min cab så måste det vara ännu rymligare i en coupe ;) |
|
Verkar som jag kan behålla vita faran ett tag till alltså. Dock har vi juh en rymligare bil oxo. Men kan vara bra att ha 2 bilar som man får plats i. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.