|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Med risk för att låta snål så undrar jag om någon skulle kunna skicka ett par tavlor till mig med :P Gäller e34 260km/h Behöver man ändra storleken på dem? Eller det är bara att skriva ut dem? Tack på förhand pothuvet@hotmail.com |
|
|
Usch va jag tjatar ;) Finns det ingen som har dem längre? Har redan plockat ur mätarhuset, så det hade varit bra om ja kunde få det fixat rätt snabbt :) :P Tack på förhand |
|
|
Hejsan! Detta kanske kan bli bra. Någon som har lust att dela med sig ? Tack på förhand! |
|
| vore snällt om ja fick tavlor jag med lägg till på msn eller släng i väg ett mail på jenkki88@hotmail.com mvh//Jani | |
|
vore schysst om någon kunde maila vita mätartavlor till mig, Dullegren@paintballbolaget.se bilen är en BMW 520i 24v -91. :) tack på förhand. |
|
| ingen som kan skicka ? | |
janli |
Här är lite olika mätartavlor, för att ändra färg använd photoshop. Länk |
| det är till E30, jag har en E34. | |
|
Någon som kan skicka mig till E34 med 260 km/h + 80 L tank. Min Bil - Länk |
|
|
Asså ede nån som har bild på hur de ser ut med vita/blåa eller annan färg?? Skulle ju va kul o se :P BMW - Brings More Women |
|
Robban_e |
Skulle vilja ha ny tavlor också, till en 530-93 e34... Mvh -=BMW=- |
|
Skulle va oerhört schysst om man skulle kunna få dom skickade av någon! empazz@hotmail.com Tack på förhand! |
|
Robban_e |
Finns det nån som kan maila vita mätartavlor till min bmw 530-93 260km/h 80L tank snälla snälla... eskilson_e@spray.se Mvh -=BMW=- |
|
Ni får gärna maila tavlorna till mig med :D Skulle ha haft något nytt! Gyrf_85@hotmail.com |
|
|
Kan någon skicka vita mätartavlor till mig ? bilen är en BMW 525i -92 dullegren@paintballbolaget.se // dulleh "En Gång BMW, Alltid BMW" |
|
Robban_e |
dullhe: du har mail... |
|
Är det någon som har mätartavlor till en 525 tdsa e 34 -93:a så vore jag jätte tacksam, eller någon bra länk där jag kan ladda ner lite olika modeller å så, för det fanns en SCHYST länk här ovan för..... men det var bara till E 30.. Niklas Riktiga män luktar DIESEL |
|
|
skulle bli glad om nån hade att skicka vita mätartavlor till en E34 med 80L tank och 240km/h till hejarneboeg@hotmail.com eller en länk :) Finns det ett problem så finns det en lösning, som jag brukar säga. |
|
|
Använd google.... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.