|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Beror klart på tillfället! 6'a är man precis innan man skall käka luncha någonstans. 1'a dyker upp precis efter lunch, då man är på lite bättre humör.. :) Så fort jag är sen någonstans ser jag det som ett fillfälle att kombinera 5'an och 3'an, alltså ploga fram 320'n sick-sack på motorvägen (eller vilken väg som helst) som om den vore..tja...något snabbare! Ibland då man inte ska någon stans utan bara är ute och nöjeskör är det väl närmast 2'an som passar in! Jaja, nu vet ni min redogörelse =) // Björn |
|
|
Här är en kul länk som handlar om lite olika typer av bilförare: Länk =) roadZter |
|
|
Glömde skriva att "hasso" själv har erkänt att han utan tvekan tillhör typ 1... :P roadZter (gult kort) |
|
Espen |
Då är väl jag "typ 4" i DanneZetas länk! Åtminstonde om jag får tro det själv! :P -Eppe- Born2XLR8 |
| Runt 1.7 skulle jag tro. Ena handen på ratten, andra på växelspaken för det mesta. Börjar det svänga för mycket gäller det dock att ratta med bägge händerna. Kör hellre på en väg som svänger än att varva ur den på rakorna. Kan bero på att min gamla 320 har en sliten kam och jag vill ogärna rasa motorn, då är det bättre att slita på sidostödet i stolen och karva gummi med 3000-3500rpm... | |
|
Jeg tenker på to ting: Bilen og lappen. Behandler bilen veldig pent, får dårlig samvittighet om jeg kjører den for hardt. Prøver å ikke miste lappen eller kræsje. Punkt 1: Kjører pent og rolig i tett trafikk, er et prakteksemplar som hjelper andre gjennom rundkjøringen. Følger dog fantomets lov: Snill mot de snille, hard mot de harde. Blir ikke forbannet om andre ikke overholder vikeplikten: Jeg har avverget flere kræsj fordi jeg kjører på en sivilisert og avbalansert måte, det synes jeg det står mer respekt av. Tålererer feil fra andre. De som åpenbart sniker, "blokkerer" jeg. De andre slipper jeg fram. De som luser i 50 i 60-sonen flekker jeg forbi av irritasjon. Liker sporty kjøring, litt "race", men ikke av den farlige varianten. Moro med gode forbikjøringer (gode = riktige = ufarlig, men sportslig eller rampete). Konklusjon: Jeg er en god sjåfør 95% av tiden (selvom jeg bryter fartsgrensa veldig ofte, he he). 4% av tiden er jeg en dårlig sjåfør. 1% av tiden er jeg farlig (ihvertfall for meg selv). Min største frykt = å kræsje. |
|
|
nytvättad bil typ 1 när bromsdammet börjar lägga sig typ 2 (fria vägar) framåt natten typ 5 M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
| Jag är en blandning mellan 1-4 :D det beror på villket humör man är på. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.