|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
j.aahman |
skratta eller gråta, svårt att bestämma sig |
|
Den där fronten är den mest smaklösa som finns. Vad tycker ni här på forumet om att styla M-bilar? och då menar jag inte att bara byta speglar och lysen. |
|
chrille70 |
Hittade en annan M3, som enligt annonsören är "grymt snygg". Men jag vet inte om jag är så värst benägen att hålla med... Ha spypåsen i beredskap: Länk Mvh Chrille |
Espen |
Chrille: Jag hade spypåsen redo... men spydde inte?! Jag är en orginal fanatiker men det där var väl inte så illa? Tyckte tillåmed att det var OK ;) -Eppe- Born2XLR8 |
|
Jag tycker ju alltså att den är gräslig. ______________________________ |
|
| Förutom klistermärkena, fälgarna och den smaklösa fronten tycker jag den va snygg ;-) | |
|
ja den hör ju inte hemma bland "varför måste dom". tycker den va fin men inte perfekt... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
det enda som fattas är en massa neon ljus...riktigt ugly bil...riktigt synd!!!! tvåan på tvären och 3an flat out...thats bmw man!!!! |
|
|
jag pratar om den första e36 som var på annonns på mobile...caben var väl ok...för mycket för mig men helt ok... tvåan på tvären och 3an flat out...thats bmw man!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.