|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk ... eller kanske inte. ____ | |
| Nej.... inte så vacker. Men det skulle kyla bra om man tryckte dit en intercooler kanske? | |
|
Säkert... men det borde vara skottpengar på ett sådant bygge. ____ |
|
|
162kW?? Då är det säkert en 325/328 med mirakelchip om den inte är fake. Ful är den iallafall, finns en större bild: Länk /Wille |
|
|
En tysk kloning av Knightrider/ Darth Vader och 2F&2F:)) Asken |
|
|
Skabbig!!!! Skulle aldrig sätta mig den!!! ///M5-POWER |
|
|
Grotesk !! Billy B-10 Länk |
|
chrille70 |
...INTE!!! Mvh Chrille |
|
URK! Ser ut som en blåval som filtrerar plankton... Det lär nog gå åt en del insektslösare där.:-)))) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
ant |
Denna bil är även uppmärksammad i "Smaklöst-galleriet" Se länk: Länk ====== Min bil:Länk |
|
Ja.... ful var den i all fall... ____ |
|
ant |
Onekligen väldigt ful. ====== Min bil:Länk |
| Arrgh!! varför går den under benämningen m3? jag menar 220 kusar i en m3:a? Beskriviningen av bilen säger väl det mesta " geht ab wie schmitz katze" | |
|
En del verkar ju fått för sig att en bil blir en m3'a så fort man antingen byter lampinsatser eller speglar *lol* Fan då skall jag bygga en M7 eller varför inte M12'a =) En åtta under huven är bättre en två sexor i skogen ! |
|
|
Vet inte om man ska skratta eller gråta...? Helt klart bortom all räddning! |
|
|
Undrar vem som är ansvarig för karosskittet? Zeemax är min gissning, finns nog inget företag som producerat så mycket skit någonsin... //Lövet |
|
|
Undra om de finns till E46 :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Inte svårt komma på ett smeknamn till en dylik skapelse... "KLUMPKÄFT"! *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Jag förstår inte vart man får iden till att göra ett sådant här bygge... ____ |
|
| Håller med alla ovanstående...men jag är ganska säker på att ngn av alla oss på forumet lär tycka att bilen ser fräck ut - våga träd fram?! | |
|
Inte nog med att skapelsen är totalt vedervärdig, skaparen har ju smittat någon annan stackare oxå. Se Galleriet/Vaför måste dom / mera smaklösheter. Hoppas viruset botas snarast av något träd eller annat hårt =) ///Egget Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.