|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja ha tag i svarta sidoblinkers och framblinkers till min e-28 , någon som vet vart jag kan hitta det ? Billy B-10 Länk | |
|
Verkligen ingen som vet !? Kan även vara intresserad av vita blinkers... eller finns det inte att köpa ??? Billy B-10 Länk |
|
|
Jag har sett det i tillbehörs shopar i tyskland...men det var för något år sedan. Dom hade även svarta strålkastare. Tyvärr så verkar det ha utgått från sortimentet...Eller som säljarna uttrycker sig; Vi har inte delar till gammalt skrot :-( Men vita blinkers tillverkar och säljer Masse (Mats Kinnby) Länk hör med han om han vet/kan fixa fram svarta blinkers |
|
| åk till micro nu på en gång...köp svart lamp tonings spray....efter en timma två kör du me klarlack oxå...ser ut som original.....kom ihåg klarlacken.......som sagt till micro nu på en gång...burk tonings spray samt klarlack :) | |
|
Faan va trist att det inte ska gå o köpa fina nya fächa grejor... Om man "tonar" själv , får man den godkänd på bes ? Billy B-10 Länk |
|
bmwracing |
Billy: vanligtvis inte. Kör du bara på ett tunt skikt så kanske dom inte alls märker nåt. Själv fick jag dock ombes. när jag tonade mina blinkersglas. |
|
Länk MKT har iallafall röktonade sidoblinkers för 399 kr paret. Har sådana, dock vita och dom släpper lätt in fukt. Så var försiktig om du tvättar med högtryckstvätt. Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Ok ... tack ///Eriksson för tipset !! Billy B-10 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.