AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
507

Vad kostar nya M3an ?

La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Hej!
Skulle bara höra om någon vet vad BMW M3 kostar ?
Och nån länk där det finns kompletta prislistor kanske ?
är rätt sugen på nått åt de hållet =))
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
ca547 000 kr i grund utförande saxat från bmw sverige Länk
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Är det M3 E46 coupé du är ute efter så kostar en ny sådan 547.000 kr i standardutförande. Gå in på bmw.se för mer info eller klicka på denna länk som tar dig direkt till M3 coupén: Länk

Prislista på extrautrustning finns om du först klickar på "Utrustning" till vänster i bild och sedan längst ner på "Extrautrustning M3 coupé" (öppnas i ett nytt fönster).

roadZter
Lassa Kong:

Länk

Dock så finns det inte så många prislistor men har för mig att den börjar starx över 500K +utrustning mao lätt att komma över 600k med måste utrustning så att säga:))

Ps.Csl priset finns med
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Tackar så mycke för dom snabba svaren =)
bara att dra till banken då och höra med kamrern om han tycker =))
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Det av BMW Sverige rekommenderade priset för M3 E46 CSL är 806.000 kr och för M3 E46 cabriolet 607.000 kr (båda i standardutförande). Att plocka på extrautrustning för 50-100' kr lär vara bland det enklaste man kan göra... ;)

roadZter
De
382
Dekker
323i -82 Projekt
316 -85
Extrautrusta CSL:en? nu e du galen. Bort med ACn och skit i resten av allt onödigt man kan ha. Vad jag har förstått är CSL:en som bäst som den kommer, så lätt som möjligt med andra ord.
... undrar ifall man skulle ångra sig nästa sommar då man pungat ut 800k på en ny bil men inte har AC...
CSL känns som en "andrabil" för de väldigt rika knösarna, bruksbilen fullutrustad med AC m.m. och CSL bara för körning

/M
Jag har sett två CSL och båda har varit utrustad med AC... så alla kör ju inte den "cleena" stuket... Men jag skulle kunna leva med att ha AC i min CSL...

____
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.