|
|
|
|---|---|
|
Ja, finns det nån svensk återförsäljare? ----------------- Mvh. Robban Johansson | |
|
Hamann Länk AC/S Länk _______________________ Letar 540iA Touring 00- |
|
|
En till Hamann ÅF: Länk /Wille |
|
|
Köp från USA? Fortfarande dyrt men fortfarande billigare ;) Mvh, Robban |
|
|
Jag brukar handla av JLevi bimmian3@hotmail.com kontakta honnom och hälsa från mig, fast det kasnske inte lönar sig så mycket om man "bara" skall ha en takvinge? Mvh, Robban |
|
|
Det tänker jg inte säga annat. ;) Mycket fin bil föresten! Stor tumme upp! Mvh, Robban |
|
|
jag har 10% och ska själv snart köpa lite grejor... Mvh, Robban |
|
|
Ja det ska inte va några problem. Japp det kommer olackat. Tackar! Mvh, Robban |
|
|
Jag säger bara herre Gud vilka priser, det är ju nästan så att det är billigare att byta sin 320 till en M3 än vad det skulle kosta att fixa M3 spolier mm. |
|
|
DC-ICE.EE ESTLAND allt mycket billigt...samma look..passdform allt kopior..schnitzer och hamann köp där onödigt och kasta så mycke pengar på produkter i sverige P.L.Ä.P |
|
|
perfekt fit...bra kvalite...exakt samma loook är va jag hört dom har inget lager riktigt va jag vet..man måste förskotts betala så gör dom delen delarna till dig men visst är det billigt? jag tycker plast ska inte kosta mer sök inlägg DC ICE så får du veta allt finns även i finland....ICE återförsäljare...lite dyrare men kanske enklare...dra över och hämta delarna eller få det skickat från grannlandet...... WWW.TUNINGSTORE.COM kan du titta mer på jag önskar det kom en svensk återförsäljare inom kort med rimliga priser P.L.Ä.P |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
hmm...nå namn? --- Projekt trippel xXx i gång. |
|
säkert 50 kit beställt första dan säkert bra business bara starta grabbar;) åk till estland och gör upp me grabbarna ;) P.L.Ä.P |
|
|
Har funderat på att åka ner och hämta om intresse finns. Får man bara en tillräckligt stor beställning så... Mvh, Robban |
|
|
det låter bra...men de så snygga människor idag...man betalar och allt..sen får man inte skitet säkert ;) men klart jag är intresserad.....ett komplett till E39 touring..och front till E34.an |
|
|
eller mer än intresserad SKA HA P.L.Ä.P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.