|
|
|
|---|---|
|
Provade idag en 750 -92. Ojoj vad besviken jag vart. Det lät som om allt, då menar jag allt, skrapade där bak. Till o med min 518 var betydligt mycke tystare. Vad kan man om man nu skulle bjuda ge för en sån bil, handlaren ville ha 75.000:- för den. Men han sa efter att han kunde se över det priset. Jag känner mig mycke tveksam om den ens går att få till en bra bil igen. AC:n var icke fungerande oxå. Sen tror jag nog att en 750 ska gå bättre än den gjorde. Fick oxå in en stark lukt av bränd olja i kupen. Nä, den passar nog inte alls som något BMW har gjort. Mycke illa skött, synd på en sån bil. Ronny. | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
RonnyL: Om du nu är besviken och känner dig mycket tveksam så fundera inte mera utan strunta i den! /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Bara att gå vidare - det finns måååååånga 750:or på marknaden i bättre skick. Lycka till! |
|
|
Mycket vanligt med 750 som lik både hos handlare och i annonserna. jag har faktiskt bara sett EN enda som inte varit ett lik. och jag har tittat på många , för många... Men handlarna tar ju endå priset , begär ofta över 60 000:- för en 750 när man kan hitta en lika risig för prutpriset 35 000:- i privatannonserna.... "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
75.000 kr för en 750-92 är alldeles för mkt om inte det är extremt bara skick och låga mil. Lägg hellre till en 30.000 kr och köp dig en e38. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.