|
|
|
|---|---|
|
någon som vet hur firt en M-roadster kan gå om man tar bort spärren för topfart?? "If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it" | |
|
tycker bilen känns trög redan innan spärren, så har svårt att tänka mig att det blir mycket mer, dessutom har vi lite korta rakor på våra motorvägar. M känns dessutom totalt sladdrig på vägen från 200 och uppåt, skall det vara så???? 528 ligger som ett lok om man jämför, misstänker att framvagnen kan vara åt fanders... |
|
| Vet att någon tysk tuner uppger 265 km/h efter borttagande av spärren tror det var hamann..... har även sett uppgifter på 275km/h. Troligen har väl coupen en ngt högre toppfart pga av lite bättre aerodynamik.... | |
|
En M Copue ska göra 158MPH efter attman ta bort spärren. Hur fort är det? 260? Rodster ska teoretiskt sett vara lika snabb men karrossen som Caspar påpekar säger ifrån. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Caspar, det är antagligen ingen bra jämförelse i och med att min bil är styvarre tack vare plåttak men min bil liggar stadigt som ett lok även vid 240(har inte haft tillfälle att köra fortare och för den delen vet jag inte riktigt om jag vågar...). Ingen komfort skillnad mot t.ex 150. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever!: Inte snabbare än 240??trodde att du hade en snabb bil:)))jag kommer inte att behöva koppla in sport läget nu på måndag:)))) |
|
|
Z3c 4 ever! 2,8an var stadig som ett lok, så högt den gick, dvs ca 230, antar att framvagnen är felinställd på M'en. 2,8an var också väldigt orolig innan justering... Inte ens BMW Bollmora ställde in bilen rätt efter div riktningsarbete (2,8an) så det blev ny framvagninställning där... Hur svårt kan det vara att fixa en framvagn?? Guson däck & fälg gör väldigt bra jobb, men har inte hunnit dit än... /Caspar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.