|
|
|
|---|---|
| Finns det nån annan duktig verkstad förutom Hackefors bil som man kan jämföra lite priser med? Nån som har nån rekommendation? | |
|
GA's har jag hört gott om men de verkar ha jobb upp över öronen. Anders motor i Motala ska du inte ens reflektera över, första klassens klåpare. Beror väl lite på vad det rör sig om för jobb, en del kan vanliga universella verkstäder hantera lika bra som en bmw specifik verkstad. /Per |
|
|
Lämna till bmw i norrköping då. De är helt ok. Tyvärr är ju alla bmw aukt. dyra. |
|
|
Jag har inget emot Hackefors bil som BMW heter i lkp. Kan ju vara bra att jämföra lite priser bara. Har ingen aning om de är dyra eller inte. Har man Audi och bor i Linköpingstrakten kan jag i alla fall rekommendera JI-DE:s motor(eller bil). Gjorde en service inkl. byta av lambdasond där på Audin jag hade innan jag köpte 328:an och nogrannare och bättre verkstad får man leta efter. Fick ett utförligt serviceprotokoll och utdrag från diagnosverktyg och avgasvärden. Samt att de påpekade om det fanns några fel och brister. Väldigt trevliga att ha och höra med också.... fast det är kanske så alla bilverkstäder borde vara egentligen.. |
|
| Har lämnat in min bil på ga's i link för inspection 1. De gjorde ett seriöst intryck, men dom hade ett eget insp 1 schema(som jag förstod det) vissa grejer som, om jag minns rätt, co värde kollade dom inte(en skitgrej men ändå)... Men priser var långt under Hackefors så jag fick valuta för pengarna! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.