|
|
|
|---|---|
|
Precis som frågan lyder, vart hittar jag det? Nu menar jag inte växelspaksknoppar och handbromshandtag. Ne, jag menar typ sånt som man klär panelen med osv. Så man kan få kolfiberinlägg i bilen. ----------------- Mvh. Robban Johansson | |
|
Absolut ingen? ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
om du vill ha såhär panel färger så finns de i säkert 30 olika färger på Länk jag håller på att maila ett annat företag ang alu ringar runt mätartavlorna samt vi elhissknapparna och ringen runt växelspaken...såg en bil igår me allt..de va förbannat snyggt..lägger ner den länken när jag vet att dom har grejjorna och kan skicka sånt och är seriösa |
|
|
Finns riktig kolfiber från M3GT via BMW. Var beredd att ta med tjocka plånboken bara, för det är inte gratis! Fusk-kolfiber ser bara patetiskt ut i mina ögon! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| all kolfiber är så slitet nu......de rätt ballt me borstat alu look eller så | |
|
Är ju äkta kolfiber jag är ute efter.... men M3GT versionen på BMW är ju itne tänkbar. FÅr bli att knåpa hop något. ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
Maha |
Tja! Belyst växelspak till e36? vad kostar det? och vad kostar kromringarna runat mätartavlorna? svårt att montera? |
|
Maha, Länk Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
Maha: Angående kromringarna så går dom igenom det här på bmwpower, på " gör det själv".. ///M3 |
|
|
Belyst växelspaksknopp till E36 kostade förra året 1 250 kr på BMW. /Rickard |
|
|
kolla på Länk , har för mig att jag sett det där.. mvh Daniel --- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.