|
|
|
|---|---|
|
Hej. Poster inte samma inlägg 2 ggr så därför en länk till mitt inlägg: Länk /Edvard BMW CS # 4503 | |
|
Skulle rekommendera att du ser över dämparna. Nu vet jag inte hur långt din gått men förmodligen är det väl original. Bilstein Sprint är högklassiga dämpare avsedda för kortare fjädrar. |
|
|
Mer info. här tagen från MotorNord.se betr. Bilstein Sprint dämpare, M3 E36 3,0 3,2 93- Fram V VE3-4237L 2.300:- Fram H VE-4238R 2.300:- Bak BE5-2453 1.245:- Motor Nord info. "Bilstein stötdämpare för förkortad fjäder - Avsedda för proffisionellt sänkta fjädersatser som resulterar i en c:a 40 mm sänkt BMW med suveräna vägegenskaper och lång livslängd. Utmärkta för dig som tidigare monterat sänkfjädersats och vill förbättra bilens väghållning. Skall inte kombineras med standardfjädrar då stötdämparna är förkortade och har en annan slaglängd än normaldämpare." |
|
|
Hej igen. Jo, låter bra. Men jag har sänkt 15 mm bak och 30 mm fram. Undrar då om dämparen klarar detta fast den är avsedd för ca 40 mm... /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.