AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
344

Värdering av E36-320 Touring

PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Är den vär 73000:- eller skall den ner? Har ej kollat objektet eftersom att jag bor en bit därifrån. Miltalet låter onekligern lite lågt så det blir att kolla upp, men vad är fallgroparna i övrigt på E36-Touring ?
Länk till objektet : Länk Är ute efter en E36-T, så om någon har något liknande är Ni välkomna att skicka mig ett mail.

Mvh. Patric

Min E32/38:a
Länk
BMWCS #4598
PJ: Känner han som har den, en klasskompis till mig. Mig veterligen som har åkt med den känns fräsch. Mätarställningen tror jag ska vara kollad vid ett tidigare tillfälle då den stämde, serviceboken finns stämplad (s-bok har samma tillv. år som bilen) och bekräftar miltalet. Den är väldigt fräsch in och utvändigt samt drivningsmässigt. en fin tåååring helt enkelt

"Brings Me Women" (Hur det ska gå till?)
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Ok, det var intressant. Tack för informationen. Dock fortfarande intresserad av prisbilden. När kom som ASC+T som standard på E36 (96-) ? Är 95 den första årsmodellen av E36-T ? Förekommer rost på E36-T, isf. var skall man leta ?

Mvh. Patric

Min E32/38:a
Länk
BMWCS #4598
Jo
2
Jott
320i Touring -97
Har själv en 97:a touring och kollade på en heldel 320T innan köpet hittade på rost både på bagaeluckans nederkant, huvenslångsidor samt framdörrarna under midjelisten på några av dessa.
Fick nyss byta spindel+ styrleder farm samt bussningarna i bakvagnen den har gått 14000 och detta verkar ju vara gjort på ditt objekt detta kostade mig 4800 kr, men jag gav 15000 mer för min 97:a

/johan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.