|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag provat att nolla Oelstand Motor på panelen genom att lossa bateriet, det hjälpte inte!! (Det är rätt nivå på oljan). Men nu vill radion ha en code jag har coden men vet inte hur den ska slås in (5097) Har provat men nu står det WAIT. | |
| om det står wait på sterion så är det fel kod | |
|
Har du fått upp meddelandet wait så är den låst i en viss tid, och om du inte försöker slå in koden igen utan bara väntar så låser den upp sig efter ett antal timmar kommer ej ihåg hur länge och sen är det bara att knappa in koden igen. På min stereo var jag tvungen att börja knappa in första siffran men nummertangenten 1 sen fortsätta med 2,3 och 4 sen trycker jag på piltangenten > så är det klart. Men det finns olika stereomodeller och jag vet inte om din är lika dan. |
|
|
Nu har det löst sig, var tvungen att lämna bilen med tändningen på ca 1 tim för att kunna slå in coden igen. Nu funkar det alla fall. Nu är bara trasslet med falsk varningar på panelen kvar. Hur byter jag språk på den (ej på färddatorn har ej någon). |
|
|
Se mekartipsen Länk Erik ___________________________________________ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.