|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 735ia(E-32:a)som varit avställd i en längre tid.När jag slår på a-c:n så känns en unken mögellukt.Jag har gjort rent i värmekanaler och dammsugit och även spolat rent i värmepaketet och förångaren med ett BMW-orginal verktyg som jag sprutade in ett medel som tog bort mögel.Även spolat med en svag klorin lösning.Men fortfarande när jag slår på ac:n,så kommer det mögellukt.Om inte ac:n är påslaget,så luktar det nästan ingenting,även fast fläkten står på fullt! Är det nån som har liknande problem eller har tips om nåt "agressivare"medel,så jag slipper riva värmepaketet?? | |
|
en sökning och hittade detta: Länk "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Hejsan! Ett litet tips från en gammal köksmästare.Länken som beskriver Virkon är mycket imponerande men det finns en enklare lösning ,enligt en gammal Fransk beprövad metod som används dagligen av alla kök i hela världen som har problem med mögel i kylar och frysar.Häll eller stryk rödvinsvinäger genom systemet,tar livet av all form av mögel som gillar fukt,det är dessutom lätt att vädra ur med fläkten. Mvh Dic. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.