|
|
|
|---|---|
|
Ja, vad tycker ni? 286 hk, 355 nm och 270 km/h är ju inte så tråkigt... Kosmetika är Hamann duktiga på också, ibland kan det bli lite vräkigt men jag tycker nog dom lyckats med det 4-pipiga avgassystemet i alla fall. PDF-fil med bilder och text: Länk Z4'an på Hamanns hemsida: Länk roadZter | |
|
Mycket snygg, förutom vingen som (om möjligt med tanke på aerodynamik) kanske kunde varit av annan modell eller inte alls. __ Länk |
|
| Håller med wolv, utan bakvingen skit snyggt! | |
|
Ovanligt cleant och snyggt för att vara Hamann! Men Hartges är ännu snyggare tycker jag :) Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
|
nofx16: Håller med! Dessutom är den inte bara snyggare, det är lite mer "kräm" under huven också... =) roadZter |
|
|
Tycker nog att det plev lite plottrigt, vissa delar passade in fint men en del syns för tydligt att de inte var tänkta från början = ser inte original ut. Hartge ser nog lite "cleanare" ut, men vilken man nu en väljer så blir det ju mer mos under skalet. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Jag gör att klavertramp. Jag tycker att det här ser ut som en dagisgrupp som fått fria händer att klippa till pappersbitar och limma fast lite där det fanns plats. Det ser helt enkelt anskrämligt ut! Tyvärr tycker jag dessutom att just Z4 har ett utryck som lider av designtrix som; aviga bakljus, omotiverade karosslinjer och familjebilsinredning. Ett slags effektsökeri som inte behövs på en BMW. Men Hamanns gör det minsann mycket sämre - i mina ögon. /Lasse |
|
|
Jag skrev ut katalogen och kikade lite närmare på bilderna. Det enklare kitet ser väl rätt ok ut, men det med små trekanter på sidan av framspoilern, bakspoilern/kofångaren och kjolarna ser ju fruktansvärt billiga och fula ut. Huruvida bakspoilrarna (på bakluckan) ser bra eller dåliga ut är svårt att säga med de bilder jag sett, men troligen passar de inte heller riktigt in. Jag tror denna bil är snyggast med en liten sänkning, snyggare fälgar än original och en diskret styling (alt ingen alls), alt. att man lägger på en riktig AL-vinge och feta fälgar, en fräck lack och lite neon under, ala 2F2F och en NOS-tub i skuffen. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.