AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
536

Hur ska jag göra me rutorna??

325Ci
Håller på att sätta solfilm på rutorna. Det blir jättebra men i kanterna på rutorna finns de såna svarta prickar som gör att rutan blir "räfflad" o där sätter sig inte solfilmen.. hur ska jag göra!!?? solfilmen ser inte bra ut på prickarna...

tacksam för svar!!! m.v.h. Daniel

haak
Skär filmen innanför prickarna måla sen skarven med svart glasfärg (alt. svart nagelack)
m3-94
gå till dem som tonar rutor kanske dem vet,,,

M3...
Jasså du har tonat dem själv, men det med prickarna är det nog inte så mycket att göra åt. Dom på Carstyling sa att man var tvungen att ta av bakrutan och vattenslipa bort dem, men sen i sin tur så är det Carstyling. Min bakruta såg för jävlig ut när dom hade gjort den, och dom skulle vara proffs.....
joakim_e
på min ser det kanon fint ut, och firman som jag köpte filmen av sa att det bara var att lima kanterna och sen värma fast filmen och det funkade fin fint

// Joakim
325Ci
eftersom ja kanske tar av filmen nångång så vill jag ju inte limma fast den så det lämnar märken senare....
har osså hört de me Carstyling att dom inte e så bra..så dit ska ja iallafall inte gå..Mr Cap e bra har ja hört.. tar 2850:- inkl moms för 3 rutor på min bil

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.