|
|
|
|---|---|
oxbow |
Ja... Man ska inte låna ut bilen :( Min kompis skulle köra min pärla och lyckades med att dra en 20 cm lång repa i skinnet när han satte sig! Var vänder man sig för att få detta fixat? Sadelmakeri? BMW? Mr Cap? Kom gärna med råd. Mvh Anders |
|
Nytt skinn hittar du t e x via BMW Solna. www.bilskraddarna.com i Bilsportborgen fixar bytet, åk och visa upp skadan för dom. JAg skulle tro att det bli billigast för din kompis attt ta det på vagnskadeförsäkringen. Prata med ditt försäkringsbolag. Eller köp ny bil och kräv att kompisen betalar mellanskillnaden. Mvh Asken |
|
oxbow |
Man tackar Asken. Ringde och pratade med dom. 1500-2000 kr för att byta just den delen trodde han, men som du sa skulle jag åka förbi och visa upp skadan för dom. Har inte fått något svar från BMW vad en ny klädsel skulle kosta.. dom skulle återkomma. ps. Låna inte ut pärlan till nån! |
|
Hur kan det bli sådana repor när man sätter sig (om man nu inte har snickarbältet på sig förståss...)? Min syrra fick en fåtölj förstörd på liknande sätt och det var ett par jeans (Diesel?) som tydligen har vassa knappar baktill? Nu är det länge sedan man var riktigt med i "ungdomsmodet", men kan det ha blivit så j-la idiotiskt att de har vassa saker på baken??? Tacka vet jag mjukisbyxor ;o) MVH/PTR PS Likaså kan ju folk som åker med ha vett att ha rena skor och inte sätta svarta repmärken på inredningen :o) |
|
|
oxbow: se mina funderingar om låna ut bil: Länk Jag valde att inte göra det...... |
|
|
PTR; japp, jag fick en tio centimeters jeans-repa (av tjejen) också...lagom kul. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.