|
|
|
|---|---|
|
tjo! funderar på vad en 323 e21 står i för penningar? de är ok skick men tyvärr obes pga spräckt vindruta (vandaler) går otroligt fint i motorn (renoverad topp) mycket bytt i chassie väg oxå. bla bilsteindämparefram samt sänkt. BBS 13" -sliten förarstol. den lilla rost som finns är i tröskelådorna mot stödfästena till silentbussningarna. vad tror ni? att den är obes drar ju ner men helhets intrycket är ok. svart e den oxå (original) ingen toning el andra "fjortis-prylar" Mvh L | |
| o här var det lugnt... | |
chrille70 |
5-10 kkr? Kan inte tänka mig att den är värd mer iaf. Mvh Chrille |
|
tror inte jag heller, ville bara ha ett riktpris ungefär... hade tänkt mig runt 6-7K -är det mycket med tanke på de defekter som finns? |
|
chrille70 |
Jag tror att det som gäller är att hitta rätt köpare. Då kan du med lite tur och "vind i seglen" få ut det du begär. Tyvärr är det svårt att spekulera exakt på tusenlappen på en så pass gammal och ovanlig bil. Lycka till med försäljningen! Mvh Chrille |
|
jo det är sant, det är ju rätt köpare som gäller o att värdera den är ju svårt.. men jag ligger iaf inte helt fel i prissättningen då iaf..eller? mvh |
|
|
har nu satt ut annonsen! ligger jag fel tilleller? vad tror ni? /mvh L Länk |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag tycker det är ett bra pris. /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
för att avsluta tråden så blev den såld rätt så omgående. annonserade fredag morgon o sö eftermiddag så var den såld. mvh L |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag sa ju att det var ett bra pris ;-)) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.