|
|
|
|---|---|
|
Som ni säkert vet så är det få E-39:or -tror jag-som har HELA dörrlister på förarsidan då de lätt rycks sönder när grabben som har bråttom till jobbet på morgonen och som inte smort listerna forcerar upp dörren och svär. Jag har limmat ihop uppkomna springan ganska snyggt med limmet "super attack". Men den är ju bitvis luddig och tunn vid skadan. Kan man göra mer? Sword | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är det listen som sitter i dörrgången du syftar på, så brukar den bli sliten 20 cm över och under dörrlåset, pga man skaver mot den med ryggen vid i och urstigande. Den listen kostar ca 385 kr och är lätt att byta. ///MVH Hasso Länk |
|
Tack Hasso för detta tips och alla andra goda råd. Dig borde man hedra med en ny 545iT genom forum-ansamling. mvh sword |
|
|
Instämmer! När börjar vi insamlingen? Den som ställer upp för andra så ofta borde helt klart få något för det. Öppna ett Hasso konto genast o låt oss som vill ge en tia, en hundring eller vad man kan o känner för!!! Heder åt människor som i vårad stressad värld ändå hjälper andra utan ers. krav! |
|
| Om alla forumanvändare skulle ge 30 spänn var så skulle Hasso kunnat få en ny BMW 545IT :) | |
|
Om någon på Forumet kan organisera insamlingen, eller om Autopower kunde göra det! Men Hasso kanske inte vill...Tycker dock gott att vi ska TVINGA PÅ HONOM EN NY FET BMW!!!!! Inget val helt enkelt! |
|
|
Jag tror att han vill ha en M5:a. Eller hur Hasso?;-) /Udo Dirkelsniff |
|
|
Trevligt att ni nappar. Jag är, inte minst efter gensvaret, självklart redo att vara först med insamlingen. ((Ursäkta tidigare felstavning. Jag är "importerad" på BMW språk, men hade faktiskt en gulbrun "service bok" med mig. "Svenskregistrerad" sedan 1993)). Nu vänder jag mig även till höjdarna på Autopower. Får vi visa vår tacksamhet gentemot Den store Hasso? Hjälp oss i så fall att öppna konto. Mvh sword |
|
|
sword Hasso svarade efter drygt 8h och du tackade efter knappt ett år... :) MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
Åtta timmar, då var han inte riktigt på topp den dagen;-) /Udo Dirkelsniff |
|
|
TCG och Udo Dirkelsniff: Det är inte mig det handlar om nu, har inget behov av att stå i centrum, än mindre att få kritik för att ha tackat hasso för sent. Själv tycker jag att jag tackar till höger och vänster. Var dessutom ganska ny på forum (11 dagars erfarenhet då), kände knappast till fenomenet Hasso. Har sedan dess många gånger tackat för medlemmarnas engagemang. Sök så får ni se. Men om ni har svårt att smälta att jag kommit med idén om att hedra Hasso, så avstår jag från patentsökning, nöjer mig med att verkligen mena det jag skrivit. Ni får däremot gärna utveckla grundidén. Mvh Sword |
|
|
Länk Bättre sent än aldrig... Frågan är vad vi ska köpa åt Folke;-) Länk /Udo Dirkelsniff |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.