AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.067

Röda lyktglas bak

de
45
dekdahl
325 Ixk -88
Skulle vilja ha tag i ett par helröda lyktglas till baklysena till min 325 -88 (E30)..nån som vet vart man kan få tag på sånna eller måste man färga dom själv på nåt vis ??

väldigt tacksam för svar

Livet börjar vid 200
X-
375
X-ray
325i -87
Tjenare! det går nog att köpa, men det är bättre o köpa en flaska röd toningspray för 90 spänn o göra det själv men då måste man: lägga ett tunt lager (tog mej 3 försök innan det blev bra) och sen inte glömma att ta bort det med aceton eller annan sprit vid besiktning.
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Gå in och titta på mina baklysen galleriet dom har jag själv målat och det är flera som tror att dom är köpta =) Men det är ju snart dax för besikting för min del. Men jag tror jag ska ta och låna killens min eftersom hans är omålade en så länge. Men det tog mig några lager färg inan det vart så rött som jag vill hade det. men jag målade allt utom backlyset det behöll jag vitt. Tycker det är snyggast så ..

Mvh Teres
ma
272
marbjo
325cab-91
finns att köpa kolla Länk
Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Glömm inte att det blir böter av polisen om du blir tagen i en flygande besiktining.
Hej!
Jag har en E24 som är tonad med färg bak, och besiktigad 3år
utan påpekande.
Jag har gjort så här: spruta ett jämnt skikt med färg på lysena
i omgångar, häng dit glasen löst mellan varven och slå på blinkers
för att kolla ljus genomsläpp, när det blinkar orange-rött och det ser bra ut(en liten avvägning) så borde det gå att besiktiga om
du monterar en orange lampa, detta har i alla fall funkat på min, kolla min bil i galleriet.

Hellre en bimmer på gården, än tio på skroten.
Gemini__
Tonade mina baklyktor röda på min förra M535:a. Blev klockrent. Blev sedan stoppad i en flygande inspektion. Fick då ---> Körriktningsvisare, bak, båda sidor, försedd med färgat skikt. Detta resulterade i en ombesiktning. Inga böter dock. Hade originallyktorna kvar för att enkelt skifta vid behov. Förbannat snyggt var det iaf på den bilen, och de flesta andra antar jag =)

//Tompa
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.