|
|
|
|---|---|
jarlhov |
Hjälp min 320/325i 88 tar in massor med vatten i bagaget. Vattnet sammlas i de två försänkningarna som finn på var sida i bagaget. Har kollat så där inte är några hål i karossen och att kanten under bagagelisten är hel + att jag har en helt ny list. har börjat fundera på dräneringarana som mynnar ut i kofångaren men kan inte se var de kommer ifrån. nån som kan hjälpa? verkar nästan vara omöjligt att spåra MVH Micke |
| Jag kan komma med min plast å mecka lite =) | |
| Har samma problem som du kan inte heller lista ut var det kommer från :( | |
|
Ta och kolla listen till bakljusen, den kan börja läcka efter ett tag. Ta t.ex. en vattenslang och spola på ljusen och kolla om det kommer in via listen. Kan vara värt ett försök./Berbel |
|
|
det är garanterat bakjlusena som läcker, jag hade samma problem...tätade bakljusena och nu är det torrt! mvh // Martin 323i -81, 745iA -86, 535iA -86, 318iS -88, 323i -84, 323iA -86 |
|
|
Hadde samma problem på min 325:a. Det vissade sig att att listen till vänstra bakljuset saknades helt och den högra va inte mycket att hänga i julgran. Det blev att göra en ny list med "ap skit" ny jävlar é det tät. Mvh "Starre" |
|
|
Samma problem här... men i mitt fall kom vattnet in kring "luft-utsläppet". Tätningsmassa hjälpte dock ganska bra... mvh, \\ kajje |
|
jarlhov |
listerna på bakljusen ser hellt nya ut . ska kolla om den kan läcka vid "luftutsläppen" Micke |
|
Det kan vara rost i alla fall. Det syns bara när man har monterat bort bagagerumsmattan. I mitt fall var det bara lite kexigt men vattnet kom i i alla fall. Ovanstående gäller höger bak. MH |
|
|
Tätar man listerna med silikon av något slag eller? BMW rules! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.