|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Jag har testat att tona bakrutor med massa filmer förut. Har aldrig lyckats men idag så tänkte jag jag skulle försöka igen. Jag åkte till biltema och köpte den billigaste filmen dom hade. Den var återanvändningsbar. Filmen visade sig vara hur bra som helst. Filmen är tjock och mjuk.. Inte lövtunn och prasslig som viker sig och bildar fula veck som sedans syns när man sätter upp filmen. Jag lyckades inte riktigt idag, men så bra har det aldrig gått förut iaf. Jag ska försöka imorrn igen och då ska jag fan lyckas. Jag lägger upp bilder sen tror jag :) Ska ni köpa Biltema solfilm så köp denna jag hade. | |
|
C.Douglas: Jag vill inte på något sätt säga att solfilmen på Biltema skulle vara dålig men det vore mer intressant att få reda på hur den ser ut om ett halvår... roadZter |
|
| Ja det märkar man ju iofs. | |
|
Är väl en sk "statisk solfilm" du har köpt!?!..säljs även på okq8..hade sådan på min förra bil..var ju kanon att sätta dit på rutorna..gick ju hur enkelt som helst..men jag tyckte den var grummlig när man såg igenom den..var inte riktigt klar sikt vilket vart irriterande i längden. //Roffa -------- Min BMW - Länk |
|
|
Jepp, Biltemas billigaste film går ganska lätt att sätta dit, dock är den lite grumlig, så det är aningen störande att titta genom den. Så upplevde jag det på en polares Audi A3 iaf. Fast för det låga priset så är det helt ok. /Micke |
|
|
Hur är det att sätta solfimen på bakrutan på en E36? Ganska sned lutning och svårt att komma åt och få de snyggt? Vilket genomsläpp på ljuset ska man ha om man ska kunna se hyffsat i backspeglen? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.