|
|
|
|---|---|
|
För intresserade sänds kortfilmen "Röd BMW" på 2:an 19:35 Från tablån: "En arbetslös man i en av kåkstäderna utanför São Paulo vinner plötsligt en splitter ny röd BMW i ett lotteri han glömt att han deltagit i. Uppståndelsen är stor och livet förändras för hela familjen, men kanske inte precis i den riktning man hade hoppats. Brasiliansk kortfilm från 2000 av Reinaldo Pinheiro. • Från 2002" //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- | |
| Har gått förut,helt värdelös enligt mig iaf....ingen snygg bmw för den delen heller. | |
|
Ja man blev mest besviken...Tydligen så är en ny BMW levererad till dörren inte av godo för alla. Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Såg lite av den. Inget vidare.... BMW´n var ju inte så spännande direkt. Vad var det för nått? 318? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
Aldric |
För en arbetslös man i en kåkstad utanför São Paulo var den säkert mer än spännande. |
|
Tyckte bilen var fräsch men sen är jag ju såld på e36 också... den var ju riktigt välutrustad med elsäten, taklucka, nerlackad, fjärrlås m m. Däremot sved det ordentligt när man såg bilen i slutet :( Jens |
|
|
Tror inte det var så kul för vinnaren, verkade mest vara till besvär. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Jag tror att jag noterade dubbla avgasrör...Isf är det ju en sexa. Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Mindre bra program..såg inte ens klart det. //Roffa -------- Min BMW - Länk |
|
| Platta sidolister hade den också, men inget M-paket i övrigt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.