|
|
|
|---|---|
| någon som vet någon som kan bygga snurra till bra pris? | |
|
BMWANDREAS eller BMW600hk.... BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
| någon som har mail adresser så man kan nå dom ? | |
|
Du kan få köpa min motor. Länk |
|
|
Hazze Vilka pengar snackar vi om??? Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
| som sagt villka pengar? | |
| Visste inte att 600hk byggde några motorer? | |
| Jag kan tänka mig att köpa en begagnat kit.. | |
|
Inte gratis,men den som är intresserad kan maila mig. hazze_johansson@hotmail.com Länk |
|
|
Hazze: Vare du som körde på Görla igår (söndag)? Såg när du körde mot bågen, 1a repan. Det varkar som om fästet inte riktigt räcker :) samt att det inte vekrade dom om du höll full makaron hela repan. Vad kör du för däcktryck?? Brutal bil, verkar helt vansinnig.. |
|
|
Jo det var jag som var i görla i går,nej fästet räcker inte till i starten trots M/H slicksen..kör med ett kilos luftryck i dom. Och ja den e helt vansinnigt kul:) Länk |
|
|
Hazze: Ha ha ha... Får börja köra trackbite, o fett med värmning :) 1kg varm eller kall tryck? Varför ska du sälja motorn? Vad är det för sprut du kör`? |
|
|
Kan nog svara åt hazze på sprutetfrågan, han kör Prospark sprut & tändning, du kan läsa lite mer om hans bil på www.2bar.nu //Fredrik Lite BMW Turbo`s: Länk |
|
|
motorn såldes i kväll,så nu blir det att bygga något nytt! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.