|
|
|
|---|---|
|
Måste bara kolla om nån vet vem som har den blå M3an som var på viared förra helgen.. =) Länk Piskade det mesta, samt hade ett ljud så att man fick ståpäls ;DD Skönaste ljudet jag hört från en bil på länge! Stod en liten Köhler dekal oxå på framspoilern, vad är gjort med bilen ? =) | |
| Bra kört av Ticco förresten, 3dje bästa tiden på kvällen! | |
|
JAg har mailat dig. Mvh Asken |
|
|
Citat: hej.. jag är en av hans nära vänner.. toningen har vi jort själva.. Bra går den den har runt 340hk ca chipad det ä allt ger 10-15hk.. Avgasystemet orignal bakre burken borttagen det ä allt som ä jort med den delen.. Så vad han kan köra på 402 vet inte nån tror ja. Men igår på viared den går inte som den har gjort kopplingen dålig slirar å den bakre burken fattas så kan den inte ställa in sig så att den går hundra .. men om han fixar det tills nästa år då kommer det att gå undan.. åkte med när den gick som den borde då går den bra,, så lite om ROE.. _______________________ Letar 540iA Touring 00- |
|
|
Men orginalsystem ? bara utan bakre burk ? Grymmt sound i den ju ;D Inte ensam om att tycka det heller när man hörde dem som stod runtomkring :) Bara en Köhler dekal då, ingen köhler trimmning ? |
|
|
Den är ganska känd i Borås-området. Mycket trevlig kille som har den, riktigt underbart ljud och går riktigt riktigt bra. Ska bli trevligt att se den nästa år om småsakerna fixas tills dess. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Har rejsat med han ett par ggr jääävlar va gott den låter, den går bra som F**AN oxå! ;-) _______________________ Letar 540iA Touring 00- |
|
|
ZxD: Hur går det med bilderna? Hur går din bil mot hans? |
|
|
Väntar lite med bilderna har inte gjort så mycket med bilen än, bara bytt fälgar, slutburk och tonat rutorna... Han tar mig i starten, sen ligger vi lika. Detta var på 201m, blött underlag och min bill ville inte lägga i 2:an På motorvägen tog ja han, vi startade i si så där 60 - 80km/h _______________________ Letar 540iA Touring 00- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.