|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej, undrar om denna har hängt med i bilpriserna de senaste 5 åren eller om tangenterna har sluntit....:-) Länk Vad säger ni? Simon | |
| Lät lite dyrt med 100000:-... 50000:- är väl lite värkligare. | |
| Snart tolv år gammal femarton... 10000:- ska det nog vara. | |
| Fan vad bra! Det sitter året runt däck på! Då fattar jag att han ska ha 100papp för den :) | |
|
Hej. Tror grabben vill byta till sig en skoter och få en massa pengar imellan, därav priset. Några 100.000:- lär han inte få för bilen... /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Den är väl värd max 40' //Daniel |
|
|
Hallå. Det är bra att vissa håller beg. priserna på en hög nivå, den dagen man ska sälja sin bil :-) |
|
| Uppmärksamhet fick han i allafall! | |
|
Länk Om 518 tog förstapriset tar denna andraplatsen... |
|
|
Den är smådyr den med minst sagt....:-) Simon |
|
Kowalski |
Jag skall genast ut i garaget och montera dit en parksoffa på bagageluckan. Sedan skall jag sälja min 318 -94 för 150 000, möjligen lägga till B V S A...:) |
|
Vad sägs om den här bilen då? Länk //Daniel |
|
|
Helt sjukt pris på 535'an ovan. 31000 mil och hundra tusen för en 89'a!!! Mr C |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! 100000 kr är default när man lägger in en bil på BMWBörsen. Det innebär alltså att om någon missar att skriva in priset kostar bilen 100 papp i annonsen. Mvh Johan (BMWPower) |
|
Belyst växelknopp är ju ändå värt 50 000! =) "If everything seems under control you're just not going fast enough!" |
|
|
Vad tycks? En kompis lillebrossa skaffade sig en sådan. Fick ge 28' och den hade gått tusen mil mindre... Länk |
|
Krille |
ujujuj..den var dyr. Jag gav 31 för min i somras med lite mer mil men rostfri. Undras om man kan pruta ned den till 30? Mvh Kristian |
| Länk | |
|
Heh, jo, man kan om man vill ändra lite skoj på den där URL:en :-) Så om man använder Länk istället så kostar bilen endast 2000 kr :) /M |
|
|
snyggt programmerat, någon borde köpa bilen med hänvisning till annonserat pris :-) själv gillar jag prislappen på denna: Länk |
|
|
Här kommer ett bidrag på en gammal tråd.. :) Länk Mvh John |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.