|
|
|
|---|---|
|
De enda BMW turbos på Knutstorp idag var min bil och Bäckis gamla 545:a. Vad hände med alla andra bilar. Där fanns också två st. jätte fina biturbo från Danmark!!!! Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! | |
|
där var ju en turbo 318 E30 4dörrars som gick såinihelvete!! :) blev helt paff när jag såg den köra på masterstarter! hehe |
|
|
Sorry Då missade jag den. Jag körde mot en Alpina Biturbo. Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
|
Inte intresserad av att köra bana, tyvärr. //Ticco www.ticco.com |
|
|
där var garanterat fler BMW turbosar.... en hel del 1602/2002 turbosar.. 4dörrars 318 turbon ägs av BMWiggen här på forumet. Min 318iS Turbo stod tyvärr bara på parkeringen /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
|
Åjo Caulev, Där var åtskilliga turbos! Bland annat en dansk E30 med BiTurbo! Sammanlagt såg jag minst 10 turbo-BMW Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
| hehehe, ooops, läste inte ditt inlägg ordentligt, Caulev, angående biturbon. :) | |
| Helllllooooo! Det stämmer nog att det inte var många som la märke till min rostburk.Men kul som fan när jag körde ifrån M5-an och 02tii?-n.Snitzer 02-an var lite väl häftig. | |
|
Jag får nog skaffa nått som väger ett ton mindre om det skall bli non mer gång Kör så det ryker |
|
|
Rola Var det du som körde med Biturbon?? Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
|
BMWiggen: det blev tyvärr ingen film när du körde ifrån M5:an. En bild blev det dock (men då ligger du efter...hehe) /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
ixen |
Och så var det ju topchops 1602 turbo värsting och malteus silver 2002 som var med i bilsport. Missade ni de bilarna så måste ni nött däck på bana (och det är isf. bra) eller så putsade ni bara på er pärla i depån. (inte så kul) Stefan |
|
Det jag menade med INGA TURBOS var tex, Bäckis, Limmet, BMW Andreas, Hazze osv. De som lirar i toppen, men de tycker tydligen inte om att köra bana. Sen var det inte så att jag sprang och öppnade varenda motorhuv för att jag skall veta vilka som hade turbo under huven, likadant var det säkert inte många som visste att jag hade en turbo under min huv. Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
|
Limmet ska köra på Kinekulle när BS träff. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Fredrik L.: Tack ändå! Jag har hittat bilder på mina tre körningar.Måste bara tillägga att jag är super nöjd med "bettan",en M5touring gör 0-100km/h på 5,9sek!!!!!!Och jag var snabbare med odiffat! |
|
|
Jag vill åka bana,men bilen är inte klar föränn i vinter!Men nästa ska jag åka lite bana... |
|
|
Ja varför åker inte Bäckis på bana med rejsbilen ? :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.