|
|
|
|---|---|
|
Hur var det, hände det något intressant o.s.v. Jag skulle åkt ner men var tvungen att jobba, skall försöka komma loss i morgon. Kör så det ryker | |
|
Självklart var man där .. läs min dagbok för att få lite mer info (betinging på lite). 150+ bilar och höjdpunkt 2xCSL. Ta med solskydd ;) |
|
| hmmm ingen som lagt upp bilder från träffen ngnstans? | |
|
Japp där var man i vanlig ordning, detta året var det kanonväder, mycket fina bilar, höjdpunkten var när Jarl med sin Z3 körde på banan, jisses vad han körde och självklart BMWCup :) //Palle Länk |
|
|
jag var där... tog lite bilder. Vart kan man lägga upp dom? tog sådär 20 bilder eller nått bara men ändå... tanken som räknas ju :) mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
stimpenbmw2: se länk: Länk |
|
|
Jag var där, och det var även mååånga andra forumbekantingar :) Var där från fredag kväll till nu idag kl 17:00 och hade en MYCKET trevlig helg! På lördagen sattes ju besökarrekord - fler människor på plats än någonsin tidigare! Se bilderna som starre hänvisar till, ett reportage kommer inom kort! Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
ant |
Jo visst var det en härlig helg!! Trots de långa och varma milen ångrar jag inte en sekund att jag valde att åka till Knutstorp. Dessutom fick jag en fruktansvärd mersmak på bankörning efter familjeåket jag provade på! Mina bilder skall komma upp inom sinom tid. Återkommer med länk. ====== Min bil:Länk |
|
Mmmmm.. Underbara dagar.. Synd att det är ett år till nästa. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Men had jag jag kul eller.... ;-)))) Länk |
|
|
Kilen: Du är på bild.. Kolla mailen. :-))) Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
ant |
Bilderna är uppe. Länk Många av de skönheter som fanns där hittade inte genom min lins men några av de riktiga godingar som stod där hittas iaf. /ant - som numera måste införskaffa ett "vurpollon" och mer erfarenhet av bankörning. Så fruktansvärt kul! ====== Min bil:Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.