|
|
|
|---|---|
|
styling kompaniet´s svarta 325 va i västerås igår kväll ...... FYYYYYYYYYYY FANNNNNNNN vilken bil........ vilken LJUD ....fan detta va ingen bil utan en MONSTER på fyra HJUL ....... och ägarna var jävla trevliga också...han tog en cigg med hos gav oss pris info..... tummen upp för styling kompaniet | |
|
Mycket frän bil!Kommer bli väldigt vass gatbil efter bromsningen... |
|
|
Finns det bilder på den? Styling kompaniets hemsida? |
|
| Synd bara att de är en 4d.. skulle vatt en kuppe :). | |
|
www.stylingkompaniet.se |
|
|
eller .com kanske de är |
|
|
Hej alla! Det vart ju kul att ni gillade bilen *ler* kommer snart upp igen till Vås. Efter kinnekulle tror jag , så skall vi se om den inte kan bli bromsad oxå *ler* ha det gött nu alla så höres vi! _____ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** |
|
| kan du dela med dig filmerna som sportbilen tog av ding bil.....???????? | |
ant |
Jag har filmerna. Jag fick dom av en kompis som jag tror åkte med dig Eca, i lördags. Synd att filmerna är tagna på natten, väldigt mörka. ====== Min bil:Länk |
| Va väntar du på dÅ? Bara lägga upp dem någonstans så att man kan dra ner dem lite fort?:) | |
|
Hej igen! Ja jag hade gärna gett er filmerna men jag har dom ju inte själv ens *ler* min data är lite sådär ostabil efter ett förmodat åsk ner slag på semestern... Så är det någon som är bra på data och vill hjälpa mig få fart på skiten igen så är jag tacksam!! Men men nog tjötat om det *ler* Kan ju medela alla som ser filmmen om doM förstörda 19" Antera fälgarna att det har löst sig och nya fälgar sitter på tills vallåkra *ler*. Ha det bra nu alla så höres vi Mvh Ace Eca Cea _____ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** |
|
ant |
Jag skulle gärna dela filmerna till er men jag vet inte hur jag ska göra det. Jag har ingen stans att lägga upp dom. Dom väger cirka 50 MB styck (4st) ====== Min bil:Länk |
Tray |
Andreas bil är snygg som få. "Styling kompaniet"? Vilken jävla särskrivning. "Stylingkompaniet" stavas det :) |
|
Andreas, jag kan nog hjälpa dig med att lägga upp lite filmer och annat som en länk på hemsidan sen om du är intressserad.. Sitter på en "hyffsad" lina och en hel del kapacitet här hemma... Vi snackar mer om det imorgon! Ha det!!! /Fidde med svanen! :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.