AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.076

styling kompaniet

Ar
164
Arash
518i -93
styling kompaniet´s svarta 325 va i västerås igår kväll ......
FYYYYYYYYYYY FANNNNNNNN vilken bil........ vilken LJUD ....fan detta va ingen bil utan en MONSTER på fyra HJUL .......
och ägarna var jävla trevliga också...han tog en cigg med hos gav oss pris info.....
tummen upp för styling kompaniet
bm
2.125
bmw-andreas
M3E30 963hk@950nm
Mycket frän bil!Kommer bli väldigt vass gatbil efter bromsningen...

Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Finns det bilder på den?

Styling kompaniets hemsida?
Visa användare
595
wuffee
BMW 320i 4d -86 Nerplockad.

BMW 325 4d -93
Synd bara att de är en 4d.. skulle vatt en kuppe :).
bm
2.125
bmw-andreas
M3E30 963hk@950nm
www.stylingkompaniet.se

bm
2.125
bmw-andreas
M3E30 963hk@950nm
eller .com kanske de är

Visa användare
67
Eca
M3 98 hybrid Kompressor+NOS
Hej alla!
Det vart ju kul att ni gillade bilen *ler* kommer snart upp igen till Vås. Efter kinnekulle tror jag , så skall vi se om den inte kan bli bromsad oxå *ler* ha det gött nu alla så höres vi!

_____
**Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!**
Ar
164
Arash
518i -93
kan du dela med dig filmerna som sportbilen tog av ding bil.....????????
ant
Jag har filmerna. Jag fick dom av en kompis som jag tror åkte med dig Eca, i lördags.
Synd att filmerna är tagna på natten, väldigt mörka.

======
Min bil:Länk
Visa användare
595
wuffee
BMW 320i 4d -86 Nerplockad.

BMW 325 4d -93
Va väntar du på dÅ? Bara lägga upp dem någonstans så att man kan dra ner dem lite fort?:)
Visa användare
67
Eca
M3 98 hybrid Kompressor+NOS
Hej igen!
Ja jag hade gärna gett er filmerna men jag har dom ju inte själv ens *ler* min data är lite sådär ostabil efter ett förmodat åsk ner slag på semestern... Så är det någon som är bra på data och vill hjälpa mig få fart på skiten igen så är jag tacksam!! Men men nog tjötat om det *ler* Kan ju medela alla som ser filmmen om doM förstörda 19" Antera fälgarna att det har löst sig och nya fälgar sitter på tills vallåkra *ler*.
Ha det bra nu alla så höres vi
Mvh Ace Eca Cea

_____
**Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!**
ant
Jag skulle gärna dela filmerna till er men jag vet inte hur jag ska göra det.
Jag har ingen stans att lägga upp dom. Dom väger cirka 50 MB styck (4st)

======
Min bil:Länk
Tray
Andreas bil är snygg som få.

"Styling kompaniet"? Vilken jävla särskrivning. "Stylingkompaniet" stavas det :)
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Andreas, jag kan nog hjälpa dig med att lägga upp lite filmer och annat som en länk på hemsidan sen om du är intressserad.. Sitter på en "hyffsad" lina och en hel del kapacitet här hemma... Vi snackar mer om det imorgon! Ha det!!!

/Fidde med svanen! :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.