|
|
|
|---|---|
|
*suck* Sålde bilen idag.. Känns lite hårt men va fan. världen är full av Objekt. In och Beställa en RS Octavia på måndag! :) lämnar BMW för ett tag.. !OBS! ETT TAG ------ King of the road | |
|
Meningslöst inlägg (personlig åsikt). Lycka till med Skodan... roadZter |
|
Shady |
vadå meningslöst inlägg? wizzard måste väl få skriva att han sålt bilen utan att du ska börja klaga? |
|
Tack Shady.. nån som förstår... ------ King of the road |
|
|
DanneZeta: Kan upplysa dig om att de är ett forum vi befinner oss på... Wizzard: Va fick dig till att byta till skoda!? är de inte lite råare att åka runt i en bmw? menar inge illa,bara undrar... |
|
|
Måste bara tala om att jag ramlade i forsen idag... MVH Robban |
|
|
He he Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.. |
|
|
Jag tankade bilen igår! På Shell... Mvh Tobbe |
|
NOLL7NOLL |
Tittade på tävlig i går morse i hornstull.. De va kul... |
Shady |
väldigt kul...varför ska vissa här försöka få tråden att spåra ur? Wizzard: måste nästan fråga samma som LazerEye vad fick dig byta till en Skoda? och vilken skoda har du tänkt byta dig? |
| Kanske en oktavia RS som han skrev i sitt förstaq inlägg.... men vad vet jag han kanske bara skrev det för att förvilla oss? | |
| Vilken jävla soppa de har blivit av den här tråden!!! ursäkta språket men... | |
|
Jag tycker den är kul.... Två bilar är fler än en.. |
|
|
M M: jepp, you have so rigth about that! :) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Fick Du den otroliga summan Du nämnde i Din förra länk?? Länk |
|
|
Är skodan beställd nu? Det må vara en skoda. Men ett chip och lite allmänt småplock så är det en mycket trevlig bil. =) Lycka till med nya bilen. MVH Morgan Länk |
|
Shady |
Hubbe325: missade det jag ber tusen gånger om ursäkt för min otroligt dumma fråga Wizzard: det vore kul att se lite bilder på nya skodan |
| Vem är det som luktar lim? | |
|
Bara att köpa en ny BMW Varför rulla på 19" när det finns 20" |
|
|
Hade inte det varit kul med en tråd där "allt" är tillåtet?..En sorts ventil där alla kan få utlopp för sina frustrationer, cynismer, sarkasmer och personliga påhopp? Ge oss carte blanche BMWPower! :-D (Det verkar finnas ett behov av detta, nämligen...) _____________________________ BMW CS #5221 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.