|
|
|
|---|---|
|
Nu är det bevisat: Kvinnor kan göra flera saker samtidigt. Polisen i USA stoppade en kvinnlig bilist som körde i över 100 samtidigt som hon ammade sitt barn och pratade i mobiltelefon!!! Kör så det ryker | |
|
PS:Dessutom antecknade hon samtidigt Kör så det ryker |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Och vi karlar klarar inte ens av att tala i telefon utan att det händer nått. (syftar självklart inte på nån speciell person :)))) Sedan var det där med huvudvärken + nån annan verksamhet på lördagar:))) Jo då kvinnor kan mycket ibland. ///MVH Hasso Länk |
|
hasso: Jag ska nämna det för han senare idag:)) |
|
Shady |
ska oxå tilläggas att hon inte ens hade körkort |
|
Skitgubbe kan både vara ett kortspel och en SPECIFIK person ingen nämnd ingen glömd:DDD Mvh Asken Som just sett T3 och skriver vid starres nya dator med surroundsystem, slår E46 H/K med hästlängder:)) |
|
|
Jaha, måste man rapportera den här tråden för personangrepp ;) Har tillbringat dagen på Knutstorp i solen och med doft av bränd olja och med CSL som höjdpunkter. CSSL:erna hadde typ 30 års tidsskillnad ;) Sluta gnabbas nu barn .... :D |
|
|
T3...uppföljaren som förstörde! 2an är fortfarande bäst.. ;D Länk |
|
| ChristianF;....du menar ettan förstås?..(ville bara påpeka stavfelet) :-D | |
|
Ettan och tvåan är ju lite bra åtminsone. 1an har ju sin charm, den är ju dynggammal. 2an är mest maxad 3an förstör! och dom plnanerar en FYRA! Länk |
|
|
Efter att ha sett T3 kan jag bara säga "Schwartzan for Governor" så att det inte blir nån T4. Håller med Christian om att T2 regerar, trean är seg som en BMW 316 automat med husvagn i uppförsbacke. Samma gäller f.ö. Matrix - ettan är ett mästerverk (har sett den sex gånger) medan Matrix reloaded är på gränsen till värdelös. Eller som en filmrecenscent i Playboy skrev för många år sen (har jag hört talas om): "I could eat a package of Kodak and puke a better film". OT så det räcker... My Bimmer is my mistress |
|
magmo |
Själv kan jag fisa, blunda, andas och köra bil samtidigt! Dock inte hela tiden:-))))) Magmo maniac |
|
magmo, antar att du rangordnat det du kan göra samtidigt i det du gör helst och oftast! MAO du är en värderspänd talang! /Simon |
|
|
tretretti: OM det nu blir en fyra, hur ska den vara? hela planeten är väl döda utom john och tjejen? Skynet har ju tagit över helt. Sjukt. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.