|
|
|
|---|---|
|
Är den vanlig? Man möter då sällan nån. Det känns lite bra. Jag avskyr att ha en tokvanlig dussinbil. All fakta om just M535 välkomnas. MVH Morgan. Länk | |
523i_96 |
Hej! Borde väl finnas runt 300 i bruk iaf? Men det är sällan man ser någon ute på vägarna! Jag själv har nog sett två st sen jag köpte min i maj förra året. Det är samma sak med E24 635- och 633. Det är dock inte speciellt ovanligt att man ser en 6- serien till salu. Men jag har nog bara sett ett par på 5 år. MVH: Magnus |
|
Måsste bara fråga om någon vet vem som kör en röd m535 i e-tuna? såg den lite fort häromdan o den såg förbannat fin ut. Nord |
|
|
Jag har inte sett nån på ett bra tag i alla fall. Men som sagt, det känns ganska bra. =) Är det nån som har några upgifter på hur många som tillverkades? MVH Morgan. Länk |
|
|
Länk Se länken, gjord en sökning i bilregistret för att halvår sedan om hur många M535i/535i som rullade i Sverige 1998. Siffrorna lär ha sjunkit något nu. _____ När saknaden blir för stor Länk |
|
|
Då finns det typ ca 480 st kvar nu. Det är inte så många. MVH Morgan. Länk |
|
|
passa på o köp en M535 nu eftersom jag inte tror de kommer bli billigare.. medans E34 535 rasar i pris så håller M535 sitt.. hoppas ni vårdar era pärlor ömt |
|
| Fina, välvårdade M535or stiger rejält just nu, speciellt i sitt hemland. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.